Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi marką zaufania :D



Badanie European Trusted Brands 2013 wyłoniło dwie marki samochodów, którym ufają Polacy - są nimi Audi i Toyota. Najchętniej tankujemy zaś na stacjach należących do PKN Orlen. 

Już od kilku lat wyniki sondażu pokazują, że nie ufamy sprzedawcom aut. Polacy nie są jednak odosobnieni w swoich deklaracjach - większość Europejczyków nie darzy zaufaniem przedstawicieli tego zawodu, z których na przedzie znajdują się Portugalczycy (aż 90% z nich nie ufa sprzedawcom samochodów) oraz Francuzi (87%).

Dlaczego nie mamy zaufania do dealerów? Przyczynia się do tego zapewne działalność punktów sprzedaży aut używanych oraz komisów samochodowych. Często spotykamy się z sytuacjami, kiedy samochody pięknie prezentujące się, są technicznymi wrakami. Sprzedawane są auta popowodziowe lub złożone z kilku różnych pojazdów, o cofaniu liczników nie wspominając. Tego typu praktyki sprawiają, że czujemy się oszukani.
Niezależnie jednak od naszego nastawienia do osób sprzedających auta, trudno sobie wyobrazić codzienność bez samochodu, dlatego w badaniu European Trusted Brands 2013, przeprowadzonym przez Reader's Digest, sprawdzono, którym markom motoryzacyjnym ufamy najbardziej.
  
 W tym roku laureatem Złotego Godła w kategorii Samochód została marka Audi (Grupa Volkswagen), która awansowała z 4. pozycji zajmowanej rok wcześniej, otrzymując 13% głosów. Drugą najczęściej wskazywaną była marka Volkswagen, która uzyskała 10% głosów, a trzecią - Toyota (9%). Marka Audi doceniona została przez respondentów przede wszystkim za jakość oraz silny wizerunek. Laureatem Kryształowego Godła w tej kategorii jest jednak marka Toyota, która uzyskała najwyższe noty za takie atrybuty jak stosunek wartości do ceny czy społeczną odpowiedzialność.

 39% Polaków zadecydowało, że w kategorii "Stacja benzynowa" marką najbardziej godną zaufania jest Orlen. Marka ta, powtarzając sukces z ubiegłych lat, otrzymała Złote Godło European Trusted Brands. Drugą najczęściej wymianą marką jest BP (18%), trzecią - Shell (13%). Markę Orlen respondenci docenili w szczególności za silny wizerunek, natomiast markę Bliska za stosunek wartości do ceny oraz zrozumienie potrzeb klienta, dzięki czemu marka ta zdobyła Kryształowe Godło European Trusted Brands 2013.

W 13. edycji badania European Trusted Brands marki Orlen i Toyota - odpowiednio w kategorii "Stacja benzynowa" i "Samochód" - uznane zostały również markami o najlepszej reputacji ekologicznej.

Komentarze

Popularne posty