Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





A6 jeszcze lżejsze


Firma Sogefi dostarczy sprężyny zawieszenia z tworzyw sztucznych do nowego Audi A6 Avant 2.0 TDI ultra. Zastosowanie pierwszych na świecie sprężyn zwojowych z tworzywa wzmocnionego włóknem szklanym (GRPF), opatentowanych przez firmę Sogefi, pozwoli zmniejszyć masę samochodu o 4,4 kg. Audi jest pierwszym na świecie producentem samochodów, który zdecydował się na zastosowanie technologii opracowanej we współpracy z Sogefi. Zamiana stali na tworzywo sztuczne, które jest odporne na korozję będzie skutkować też obniżeniem poziomu hałasu oraz znacznie mniejszą emisją CO2 (0,5 g na km). Nowe sprężyny zwojowe z tworzywa GFRP można zobaczyć na stoisku Sogefi na targach Automechanika (hala 6.0, stoisko D50).











                                                                                                          e-autonaprawa.pl

Komentarze

Popularne posty