Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





24h Le Mans'17 #2


Toyota TS050 Hybrid #7 znalazła się na czele zestawienia z czasami po pierwszej sesji kwalifikacyjnej przed 24 Heures du Mans. Sesja rozpoczęła się z dwudziestominutowym opóźnieniem. Powodem była naprawa bandy okalającej tor, która uległa uszkodzeniu podczas wyścigu jednej z serii towarzyszących.
Mocnym akcentem kwalifikacje rozpoczął Timo Bernhard. Kierowca Porsche 919 #1 postawił wysoko poprzeczkę, uzyskując 3:19.710s już na pierwszym okrążeniu. Tuż po wyjeździe barierę dwustu sekund złamał także Sebastian Buemi w Toyocie #9. Kilka minut później na szczycie tabeli widniał już Kamui Kobayashi. Za kierownicą modelu TS050 #7 pokonał jedno okrążenie w czasie 3:18.793s. Chwilę później Kazuki Nakajima w #8 wskoczył tuż za plecy rodaka, notując rezultat o 0,638s gorszy.
Nicki Thiim od razu zaatakował za kierownicą Astona Martina #95 w klasie GTE-Pro, uzyskując 3:52.117s. Duńczyk przebił tym czasem duet kierowców AF Corse – Miguela Molinę w #71 (+0,118s) i Jamesa Calado w #51 (+0,888s). W klasie LMP2 na czele widniała w tym czasie załoga Manora #24 korzystająca z samochodu Oreca 07. Wyprzedzili oni swoich kolegów z zespołu #25 oraz reprezentantów Jackie Chan DC Racing #38.
W GTE-Am Mathias Lauda uzyskał na początku sesji kwalifikacyjnej rezultat 3:55.134s w Astonie #98. Drugi czas należał do Porsche #77 Dempsey-Proton Racing, a trzeci do Astona #90, za którego kierownicą najlepszy czas „wykręcił” Rob Bell.
Na kwadrans przed końcem przetasowania nastąpiły w słabszej klasie prototypów. Vitaly Pietrov w #25 przebił dotychczasowy czas, lecz już chwilę później Bruno Senna w Rebellionie #31 zdjął dodatkową jedną dziesiątą sekundy. Jednak całą czołówkę pogodził Matthieu Vaxiviere z TDS Racing #28, którego przewaga wyniosła ponad 0,5s. W pozostałych klasach sytuacja nie zmieniła się, a zespoły wykorzystały sesję przede wszystkim do zaliczenia przez wszystkich kierowców obowiązkowych pięciu okrążeń po zmierzchu na torze w Le Mans.






motorsportgp.pl

Komentarze

Popularne posty