Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Małe zmiany w DTM


Dwa pięćdziesięciopięcio minutowe wyścigi plus jedno okrążenie, będą obowiązywać podczas tegorocznego sezonu wyścigowego serii DTM oraz odmienne zasady podczas pit stopów. Przez ostatnie dwa sezony kierowcy rywalizowali w sobotnich wyścigach przez czterdzieści minut, natomiast w niedzielnych rywalizacjach przez pełną godzinę, jednak tylko w drugim wyścigu kierowcy byli zobowiązani na przymusowy zjazd do alei serwisowej, co mogło diametralnie zmienić strategię przyjętą przed rywalizacją.
Nowa formuła wyścigowa serii DTM zakłada dwa pięćdziesięciopięcio minutowe wyścigi i podczas obu rywalizacji kierowcy będą musieli pojawić się w boksach na zmianę opon, których na weekend będą mieli jedynie osiem zestawów, oferujących większą przyczepność, lecz także większą degradację. Zmianie uległy także pit stopy, podczas których w sezonie 2017 będzie obowiązywała ograniczona liczba mechaników pracujących przy zmianie opon oraz tylko jeden pistolet do odkręcania kół, co według promotora ITR ma pozwolić na bardziej ekscytujące wyścigi i różne strategie.
Zespoły w obecnym sezonie nie będą mogły używać także koców grzewczych dla opon przygotowanych na weekend, co będzie skutkowało mniejszą przyczepnością zaraz po wyjeździe z garażu i większymi zmaganiami kierowców za kierownicą. Nowy format wyścigów zachęca do twórczych strategii i wysoce perfekcyjnego sportu od strony zespołów i kierowców - powiedział Florian Zitzlsperger, członek zarządu ITR.
Mistrz serii DTM Marco Wittmann dodał: Pit stopy ze zmianą opon w obu wyścigach, w połączeniu z nowymi oponami firmy Hankook oraz zakazem używania koców grzewczych, da wyraźnie bardziej taktyczne opcje i mam nadzieję, że także więcej manewrów wyprzedzania i akcji dla naszych fanów. Wolne sesje treningowe, jak i kwalifikacje pozostają bez zmian.

Tak będzie wyglądał weekend DTM:
Piątek 
       Trening 1: 30 minut
Sobota
  • Trening 2: 30 minut
  • Kwalifikacje do wyścigu 1: 20 minut
  • Wyścig 1: 55 minut plus jedno okrążenie
Niedziela
  • Trening 3: 30 minut
  • Kwalifikacje do wyścigu 2: 20 minut
  • Wyścig 1: 55 minut plus jedno okrążenie









motorsportgp.pl

Komentarze

Popularne posty