Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Trzeci trening dla Ingolstadt

sobota, 05.11.2016


Zespół Audi Sport Team Joest oznaczony numerem #8 okazał się najszybszym składem podczas trzeciej sesji treningowej przed sześciogodzinną rywalizacją na torze Shanghai International, wyprzedzając ostatecznie Toyota Gazoo Racing #6 oraz Porsche #2. Po raz kolejny kierowcy w prototypach LMP1 swoje najszybsze okrążenia pokonali na początku sobotniej sesji treningowej, co pokazał Oliver Jarvis w Audi z numerem #8, który wykręcił czas na poziomie 1:44.505, co pozwoliło wskoczyć na pierwszą lokatę w zestawieniu. To wystarczyło, aby utrzymać za sobą Stephane Sarrazina z zespołu Toyota Gazoo Racing w aucie z numerem #6, który do Audi #8 stracił 0.314 sekundy. Trzecia lokata należała ostatecznie do Porsche #2, w którym najszybsze okrążenie pokonał Marc Lieb - 1:44.913 - co dało ostatecznie 0.408 sekundy straty.
Na czwartej pozycji z czasem 1:44.979 znalazł się Benoit Treluyer ze składu Audi #7, za którym znalazło się Porsche #1 (+0.913) oraz drugi skład Toyoty z numerem #5, który już na początku sesji musiał pojawić się w boksach, jednak po kilku minutach przerwy zdołał powrócić na tor. W klasie LMP2 najszybszym składem okazał się Signatech Alpine #36, za kierownicą którego najlepszy czas 1:54.355 osiągnął Nicolas Lapierre, choć nad drugim Antonio Giovinazzim z ekipy Extreme Sports Motorsports #30 notował przewagę 0.005 sekundy.
Trzecia lokata należała ostatecznie do zespołu RGR Sport by Morand, w którym najszybszy był Bruno Senna - 1:55.472. Najszybszy w piątkowych treningach G-Drive Racing osiągnął dopiero piąty czas i do najszybszego składu Signatech Alpine #36 stracił ponad sekundę.
Oliver Pla z zespołu Ford Chip Ganassi Team UK wykręcił najszybszy czas w klasie LMGTE Pro osiągając ostatecznie 2:01.329, co pozwoliło wyprzedzić Aston Martina #97 o 0.715 sekundy, natomiast drugi skład brytyjskiej ekipy z numerem #95 o kolejne 0.349 sekundy. W klasie LMTE Am najszybszym okazał się Aston Martin #98, który wyprzedził ekipę AF Corse #83 o 0.334 sekundy i Larbre Competition #50 o 0.481 sekundy.












motorsportgp.pl

Komentarze

Popularne posty