Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Odejdziemy w chwale - pole position

sobota, 19.11.2016


Skład Audi oznaczony numerem #8 wywalczył pierwsze pole startowe do ostatniego wyścigu sezonu Długodystansowych Mistrzostw Świata na torze Sakhir, pokonując w bezpośredniej walce obie ekipy Porsche, które wiodły prym we wszystkich sesjach treningowych. Średnim czasem 1:39.207 popisali się Oliver Jarvis i Lucas di Grassi, który pod koniec sesji wykręcił czas 1:38.828, co pozwoliło wskoczyć na pierwszą lokatę startową i wyprzedzić Porsche oznaczone numerem #1, w którym o jak najlepszą pozycję walczyli Timo Bernhard i Brendon Hartley.
Obaj zawodnicy Porsche #1 mimo usilnych starań zakończyli walkę na drugiej lokacie ze stratą 0.264 sekundy i utrzymali za sobą siostrzany skład, który stracił niecałe 0.2 sekundy, po okrążeniach Marca Lieba i Neela Janiego. Czwarta lokata należała ostatecznie do Audi z numerem #7, w której walczyli Andre Lotterer i Marcel Fassler i osiągnęli średni czas w postaci 1:39.698, mimo iż na ostatnie chwile na torze pojawił się ponownie Lotterer, który poprawił swój wcześniejszy rezultat.
Mimo dobrego tempa w sesjach treningowych, na piątej i szóstej lokacie uplasowały się oba składy zespołu Toyota Gazoo Racing. Kamui Kobayashi i Mike Conway w prototypie #6 wykręcili czas na poziomie 1:40.222, co dało stratę ponad sekundy do najszybszego Audi #8 oraz ponad pół sekundy przewagi nad składem oznaczonym numerem #5, w którym szybkie okrążenia pokonywali Anthony Davidson i Kazuki Nakajima. Za czołową szóstą znalazł się zespół Rebellion Racing z klasy LMP1-L, który nie miał dla siebie konkurenta, po problemach zespołu ByKolles Racing #4.











motorsportgp.pl

Komentarze

Popularne posty