Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





WRESZCIE!!! Q5 II już żyje. Tylko po ch^j to "ultra"???

sobota, 01.10.2016


Na targach motoryzacyjnych w Paryżu miało swoją premierą Audi Q5 drugiej generacji. Samochód pojawi się na rynku początkiem 2017 roku, a na starcie będzie oferowany w czterech wersjach silnikowych. Pierwsze Audi Q5 przez całe lata było najlepiej sprzedającym się SUV-em w swojej klasie. Zaprojektowanie jego następcy nie było zadaniem łatwym, ale właśnie dlatego stało się tak fascynujące – stwierdza Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG. Nowym Q5 po raz kolejny podnosimy wyżej poprzeczkę. Najważniejszymi innowacjami, które znaleźć można na pokładzie tego SUV’a są napęd quattro z techniką ultra, bardzo wydajne silniki, zawieszenie pneumatyczne z systemem kontroli amortyzacji oraz bogata oferta systemów infotainment i systemów wsparcia. Samochód na początek wyposażany będzie w jeden z czterech silników, wśród których znajdują się trzy jednostki TDI i jedna jednostka TFSI. Mają one nawet o 27 KM większą moc, natomiast ich spalanie znacznie spadło. Wyjątkowo wydajne w nowym Audi Q5 są zwłaszcza silniki 2.0 TDI o mocy150 KM i 190 KM. Dwa topowe silniki, to ulepszony silnik 2.0 TFSI o mocy 252 KM oraz również gruntownie zmodernizowana jednostka 3.0 TDI, która ma teraz moc 286 KM i moment obrotowy 620 Nm.

Również na nowo opracowano układ przeniesienia napędu, podobnie zresztą jak sześciobiegową manualną skrzynię biegów, siedmiostopniową, automatyczną skrzynię S tronic i ośmiostopniową przekładnię automatyczną tiptronic (tylko w zestawieniu z silnikiem 3.0 TDI). Automatyczne skrzynie biegów wyposażono w funkcję wolnego biegu, pozwalającą zaoszczędzić paliwo. Nowy napęd na cztery koła quattro z techniką ultra, dostępny jest standardowo dla silnika 2.0 TDI o mocy 190 KM oraz dla silnika 2.0 TFSI o mocy 252 KM. Dla podstawowego silnika TDI o mocy 150 KM Audi dostarcza go opcjonalnie. Napęd na cztery koła quattro z techniką ultra odłącza napęd tylnej osi zawsze wtedy, gdy ten nie jest potrzebny, a w razie potrzeby proaktywnie załącza go ponownie (Czy to trochę nie gryzie się z definicją Quattro? Albo przesadzam, albo downszizing na pełnym ch^j^).

Nowe Q5 ma prawie wszystkie wymiary większe od swojego poprzednika. Równocześnie nastąpiła redukcja jego masy. Wymiary nowego SUV-a przedstawiają się następująco: długość 4,66 m, szerokość 1,89 m, wysokość 1,66 m i rozstaw osi 2,82 m. Podobnie ja modele Q7 i A4, posiada „osobistego asystenta trasy”, uczącego się nowych informacji. Gdy klient aktywuje tę funkcję, to system nawigacji zapamiętuje regularnie pokonywane trasy i stałe cele podróży oraz zestawia te informacje z miejscem parkowania i porą dnia. Zależnie od pozycji oparcia, bagażnik ma pojemność podstawową od 550 do 610 l, czyli o dziesięć litrów większą niż w poprzednim modelu. Po złożeniu oparć, pojemność bagażnika wzrasta do 1550 l.





















moto.onet.pl







Komentarze

Popularne posty