Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Meksyk nasz

sobota, 03.09.2016


Zespół Audi Sport Team Joest wywalczył pierwsze pole startowe do sześciogodzinnego wyścigu Długodystansowych Mistrzostw Świata na torze Autodromo Hermanos Rodriguez. Najszybszym okrążeniem podczas dwudziestominutowej sesji kwalifikacyjnej popisał się Andre Lotterer z Audi #7, jednak to średni czas Lucasa di Grassiego i Loica Duvala (1:25.069) okazał się najlepszym rezultatem i to załoga Audi oznaczonego numerem #8 wystartuje do sześciogodzinnej rywalizacji z pierwszego pola.
Bardzo bliska zdobycia pole position była załoga Porsche #2. Neel Jani i Marc Lieb mimo bardzo dobrego tempa znalazła się na drugiej pozycji ze stratą zaledwie 0.042 sekundy, jednak zdołała utrzymać za sobą Audi #7, w którym do tempa swojego zespołowego kolegi nie mógł zbliżyć się Marcel Fassler, co pozwoliło zająć trzecią pozycję ze stratą 0.281, do kolegów z zespołu. Z czwartej lokaty do sobotniego wyścigu wystartuje skład Porsche z numerem #1, który wiódł prym w trzeciej sesji treningowej. Brendon Hartley i Mark Webber swój średni czas osiągnęli na poziomie 1:25.400, co dało ostatecznie niewielką stratę 0.331 sekundy.
Piąta i szósta lokata należały finalnie do zespołu Toyota Gazoo Racing, w którym szybszymi okazali się Sebastien Buemi i Kazuki Nakajima z prototypu #5, którzy wyprzedzili Sarrazina, Conwaya i Kobayashiego o 0.223 sekundy. Sensacyjne pierwsze pole startowe w klasie LMP2 wywalczył zespół RGR Sport by Morand, w którym walczyli Ricardo Gonzalez i Bruno Senna. Miejscowy skład swoje najszybsze średnie okrążenie pokonali w 1:35.485, co dało im 0.334 sekundy przewagi nad drugim Signatech Alpine #36, które zostało rozbite przez Nicolasa Lapierre’a, co wywołało czerwoną flagę.
Tempo z trzeciego treningu potwierdził natomiast zespół Strakka Racing, który zakończył kwalifikacje na trzeciej lokacie ze stratą ponad sekundy do RGR Sport by Morand. Sensacji nie było natomiast w klasie LMGTE Pro, gdzie szans swoim rywalom nie dały oba składy Aston Martina. Nicki Thiim i Marco Soransen nie zawiedli i osiągnęli najlepszy średni czas okrążenia w postaci 1:40.458, co pozwoliło im wyprzedzić swoich zespołowych rywali - Richie Stanawaya i Darrena Turnera o 0.142 sekundy.
Ponad pół sekundy straty zanotował zespół AF Corse i skład z numerem #51, w którym walczyli Gianmaria Bruni i James Calado, jednak zdołali utrzymać za sobą ekipę Dempsey - Proton Racing #77, która straciła niecałe trzy dziesiąte sekundy. Aston Martin nie zawiódł również w klasie LMGTE Am, gdzie najlepsze okrążenie padło łupem ekipy z numerem #98, w której średni czas 1:42.437 wywalczyli Pedro Lamy i Paul Dalla Lana, wyprzedzając zespół Abu Dhabi-Proton Racing #88 i Gulf Racing #86 o kolejno 0.402 i 1.109 sekundy.












motorsportgp.pl

Komentarze

Popularne posty