Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Niech Panowie z Audi i VAGa konkubiny do kina wezmą i popcorn im kupią

piątek, 22.07.2016


Już za kilka lat widlaste konstrukcje składające się z ośmiu cylindrów będziemy oglądać wyłącznie w muzeum. Kolejnym producentem, który wpisuje się w trend wycofywania takich silników jest Audi. Jakiś czas temu jeden z zagranicznych magazynów podał informację o planach Audi na najbliższe lata. Według tych rewelacji roku producent z Ingolstadt zamierza do 2025 roku zwiększyć udział samochodów elektrycznych w swojej gamie nawet do 35 procent. Kolejne doniesienia mówią o tym, że inżynierowie zamiast skupiać się na rozwoju kolejnych jednostek tego typu, będą poświęcać czas na budowanie konstrukcji napędzanych prądem. Jeżeli doniesienia się potwierdzą, to najnowszy, wysokoprężny silnik V8 od Audi będzie ostatnim. Jednostka zadebiutowała kilka miesięcy temu w modelu SQ7. Podwójnie doładowane osiem cylindrów ułożone widlasto dostarcza 435 KM maksymalnej mocy oraz gigantyczny moment obrotowy o wartości prawie 900 Nm. Dzięki temu ogromny SUV przyspiesza od 0 do 100 km/h w niecałe 5 sekund. Jego prędkość maksymalna to 250 km/h. Nowa jednostka od Audi trafi pod maskę Porsche Panamera drugiej generacji. Auto zadebiutowało dosłownie kilka tygodni temu. Niemiecki producent rozważał prace nad wersją benzynową w tym samym układzie, ale w świetle ekologicznej strategii, plan zostanie odłożony na bok do odwołania. Miejmy nadzieję, że tak się nie stanie.















moto.pl

Komentarze

Popularne posty