Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Weekend dla pierścieni

niedziela, 26.06.2016


Nico Muller z Audi Sport Team Abt odniósł zwycięstwo w drugim wyścigu na torze Norisring, pokonując startującego z pierwszego pola Toma Blomqvista. Dla zespołu Audi jest to drugie zwycięstwo w ten weekend na niemieckim torze. W kwalifikacjach przed niedzielnym wyśgiem najszybszy okazał się Mattias Ekstrom, lecz Szwed otrzymał karę przesunięcia na starcie za spowodowanie kolizji w sobotniej rywalizacji. Ekstrom wystartował z czwartej pozycji, lecz w wyniku kontaktu z Paulem di Restą w pierwszym zakręcie musiał zjechać do alei serwisowej i ostatecznie wycofał się z wyścigu.
Na torze pojawił się samochód bezpieczeństwa, ale po krótkiej neutralizacji Blomqvist utrzymał prowadzenie. Nico Muller był jedynym kierowcą, który zdołał utrzymać tempo BMW. Bardzo dobra strategia jego zespołu i kilka szybkich okrążeń pozwoliły kierowcy Audi awansować przed Blomqvista po zmianie opon. Muller pozostał na torze dziewięć okrążeń dłużej względem Blomqvista, zyskując wystarczającą przewagę. Zbudowana przewaga przez Mullera została jednak stracona w momencie drugiego wyjazdu samochodu bezpieczeństwa, który został wywołany przez Antonio Felixa da Costę, który w wyścigu był zaangażowany w trzy kraksy. Portugalczyk za pierwszym razem uderzył w pierwszym zakręcie w Adriena Tambaya, następnie obrócił się przez Christiana Vietorisa, a ostatecznie doprowadził do kontaktu z Danielem Juncadellą. Porozrzucane części z jego maszyny wywołały neutralizację.
Podczas restartu Muller nie dał żadnych szans Blomqvistowi na wyprzedzenie i prowadzenie utrzymał do samej mety, przekraczając ją z przewagą 0.670 sekundy nad rywalem. Maxime Martine awansował z szóstej na trzecią lokatę, uzupełniając podium po wspaniałej jeździe. Na czwartej pozycji finiszował Paul di Resta przed Lucasem Auerem i Marco Wittmannem.
Na kolejnych pozycjach znaleźli się Bruno Spengler oraz zwycięzca sobotniego wyścigu, Edoardo Mortara. Na licznych incydentach skorzystali Timo Glock oraz Martin Tomczyk, ktorzy po starcie z dalszych pozycji, ostatecznie finiszowali w pierwszej dziesiątce. Robert Wickens był jedenasty, jednak w jego samochodzie przebita została opona. Na piętnastą pozycję spadł Christian Vietoris, który został ukarany przejazdem przez aleję serwisową za wspomniany kontakt z Da Costą. Kontakt pomiędzy Timo Scheiderem i Mikem Rockenfellerem w finałowej części wyścigu pozbawił szans obu kierowców na lepszy wynik.
Da Costa wycofał się z rywalizacji po kontakcie z Juncadellą w drugim zakręcie. Kierowca ekipy Mercedes również zakończył przedwcześnie zmagania w wyniku uszkodzeń w samochodzie, podobnie jak Adrien Tambay, Gary Paffett i Jamie Green.










motorsportgp.pl

Komentarze

Popularne posty