Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





TO JADZIEM FANY xD/Le Mans'16 #1

wtorek, 14.06.2016


Nowy samochód klasy LMP, Audi R18, 18 i 19 czerwca będzie walczył o zwycięstwo. Cztery pierścienie zwyciężały w Le Mans już trzynaście razy, ale tegoroczna edycja tego klasyka będzie prawdopodobnie cięższa i trudniejsza niż kiedykolwiek. Jakie wyzwania stoją przed nami w tegorocznej edycji długodystansowych mistrzostw świata wyścigów FIA WEC, mieliśmy okazję zobaczyć już wcześniej - mówi szef Audi Motorsport, dr Wolfgang Ullrich. Audi ma mocnych przeciwników, a mimo to załoga Lucas di Grassi/Loïc Duval/Oliver Jarvis wygrała drugi wyścig w belgijskim Spa, a 5 czerwca, podczas dnia testowego w Le Mans, Lucas di Grassi miał najlepszy czas. Wyciąganie z tego jednoznacznych wniosków przed głównym wyścigiem w Le Mans, to zdecydowanie przedwczesne działanie. Mamy duży respekt dla naszych mocnych przeciwników - mówi dr Ullrich. Każdy z trzech producentów wystawiających na starcie Le Mans samochody hybrydowe, prowadził już w tym roku podczas wyścigów serii FIA WEC. Jednak w Le Mans spotkają się oni z zupełnie innymi warunkami niż w Silverstone i w Spa. Dla przykładu: nikt nie może przeprowadzić treningu na pełnej trasie o długości 13 km 629 m, ponieważ składa się ona w większości z dróg publicznych i jest zamykana tylko na dzień testów i tydzień wyścigu. Lucas di Grassi „wykręcił” w dniu treningu średnią prędkość trasy prawie 244 km/h. Audi pokaże w Le Mans specjalny pakiet aerodynamiczny, który generuje mniejszy opór powietrza. 

Również czas trwania wyścigu - 24 godziny – jest w kalendarzu mistrzostw FIA WEC czymś niepowtarzalnym. Za to sklasyfikowani uczestnicy otrzymują tu podwójną liczbę punktów, w porównaniu do pozostałych wyścigów serii. Maraton nad rzeką Sarthe jest chyba najbardziej prestiżowym wyścigiem długodystansowym na świecie.
Audi wygrało Le Mans już trzynaście razy, ostatnio w roku 2014. Wtedy za kierownicą bolidu Audi zasiadała załoga: Marcel Fässler/André Lotterer/Benoît Tréluyer. Cztery pierścienie znajdują się na drugim miejscu prowadzonej już od roku 1923 listy zwycięzców wszechczasów. Team Audi to tradycyjnie dwie załogi. W tym roku są to: trzykrotni zwycięzcy tego toru, trio Fässler/Lotterer/Tréluyer w bolidzie z numerem „7” oraz inna trójka kierowców - di Grassi/Duval/Jarvis z numerem „8”.  Audi używa w Le Mans napędu hybrydowo – wysokoprężnego. W roku 2006, koncern z Ingolstadt jako pierwszy producent wygrał 24-godzinny wyścig w Le Mans w samochodzie z napędem diesla. Od tamtej pory jednostka TDI zwyciężała jeszcze osiem razy, a w 2010 roku ustanowiła nowy rekord dystansu, który do dziś pozostaje niepobity.










motofakty.pl

Komentarze

Popularne posty