Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Le Mans'16 #5

czwartek, 16.06.2016


Zespół Porsche zdominował pierwszą sesję kwalifikacyjną do 24 godzinnego wyścigu Le Mans. Najszybszym po raz kolejny był Neel Jani, który wyprzedził siostrzany skład z numerem #1. Kierowca niemieckiej stajni, która w tegorocznym klasyku będzie bronić zeszłorocznego zwycięstwa, wykręcił czas na poziomie 3:19.733, co pozwoliło mu objąć prowadzenie i wyprzedzić o prawie pół sekundy siostrzany skład, w którym najszybszym był Timo Bernhard z czasem 3:20.203.
Tuż za składami Porsche znalazły się dwie Toyoty, z których najlepszy czas uzyskał skład oznaczony numerem #6. Stephane Sarrazin podczas swojego najszybszego okrążenie wykręcił rezultat 3:20.737 i mimo trzeciej pozycji do najszybszego Porsche stracił ponad sekundę. Drugi skład Toyoty, w którym rywalizują Sebastien Buemi, Anthony Davidson i Kazuki Nakajima osiągnął czas 3:21.903, co dało ponad dwie sekundy straty do Porsche.
Strategii szybkiego wyjazdu na tor nie zastosował zespół Audi, który doznał problemów w sesji treningowej. Po wyjeździe z boksu dobrym tempem popisał się Benoit Treluyer z Audi #7, który wykręcił czas 3:22.670, dający ostatecznie piątą lokatę. Po długich naprawach prototypu oznaczonego numerem #8, na torze pojawił się Oliver Jarvis, a następnie Loic Duval, którzy zdołali osiągnąć czas w postaci 3:26.750. Poprawę rezultatu odnotował natomiast Lucas di Grassi, który na nowym ogumieniu wywalczył 3:22.466, co dało ostatecznie piąte miejsce w zestawieniu pierwszych kwalifikacji.
Siódma i ósma lokata należała do ekipy Rebellion Racing. Matheo Tuscher, najmłodszy kierowca w stawce, pokazał bardzo dobre tempo i osiągnął czas 3:26.586, co pozwoliło wyprzedzić siostrzany skład o 0.762 sekundy. Na torze nie pojawił się natomiast zespół ByKolles, u którego w treningu doszło do pożaru silnika i zespół musiał skupić się na naprawach uszkodzonego auta.










motorsportgp.pl

Komentarze

Popularne posty