Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Le Mans'16 #10

sobota, 18.06.2016


Andre Lotterer z zespołu Audi zanotował najlepszy czas podczas skróconej przez czerwoną flagę sesji rozgrzewkowej Le Mans. Lotterer uzyskał wynik 3:25.880 po przejechaniu siedmiu okrążeń za kierownicą R18 e-tron quattro. Na drugiej pozycji znalazł się Kamui Kobayashi, prowadzący Toyotę #6, a za Japończykiem finiszował Marc Lieb wraz z Porsche 919 Hybrid #2. Obaj zawodnicy zdołali wykonać po zaledwie cztery okrążenia.
W 45 minucie sesji pojawiła się czerwona flaga w wyniku problemów samochodu Ligier-Nissan zespołu Panis Barthez Competition. Paul Loup Chatin uderzył w bariery w Porsche Curves po tym jak stracił kontrolę na plamie oleju. Sesja została wznowiona na 22 minuty przed końcem, jednak po chwili dyrektor wyścigowy wywołał kolejną czerwoną flagę. David Cheng uderzył z impetem w ścianę po najechaniu na wodę w zakręcie Indianapolis, co zakończyło przedwcześnie warm-up.
Zwycięzca kwalifikacji, Rene Rast, uzyskał najlepszy czas – 3:40.724 – w klasie LMP2. Kierowca swój wynik zanotował na pierwszym okrążeniu tuż po zakończeniu pierwszego okresu czerwonej flagi. Podobna sytuacja miała miejsce wśród samochodów GTE Pro – w sesji rozgrzewkowej najszybszy okazał się Dirk Muller w Fordzie (tryumfator kwalifikacji), który za sprawą rezultatu 3:57.397 okazał się o półtorej sekundy szybszy od Richiego Stanaway’a w Aston Martinie. W GTE Am, Patrick Long figurował z najleszym wynikiem. Z kolei siostrzany skład Proton Competition zamierza dokonać zmiany wśród kierowców, ponieważ Cooper MacNeil zachorował w nocy.











motorsportgp.pl

Komentarze

Popularne posty