Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





W końcu - nowa RS-ka

środa, 4 maja 2016


Samochód dostępny jest w dwóch wersjach nadwoziowych – coupe i kabriolet. Oba napędzane są takim samym 2,5-litrowym silnikiem turbodoładowanym, w którym blok stalowy został zastąpiony lżejszym o 10 kilogramów aluminiowym. W stosunku do „S-ki” moc wzrosła z 340 do 400 KM. Maksymalny moment obrotowy w wysokości 480 Nm – dostępny w zakresie 1700-5850 obr./min. – przekazywany jest na obie osie za pośrednictwem dwusprzęgłowej przekładni automatycznej o 7 przełożeniach. Za kierownicą znalazły się łopatki do zmiany biegów. Według danych producenta, Audi TT RS od 0 do 100 km/h rozpędza się w 3,7 s lub 3,9 s w przypadku cięższej odmiany kabriolet. A to już liga supersamochodów. Niewiele szybsze jest Audi R8 w bazowej wersji z 540-konnym silnikiem, które do osiągnięcia takiej prędkości potrzebuje 3,5 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektrycznie do 250 km/h i może zostać zwiększona o 30 km/h na życzenie klienta. 


Najmocniejsza seryjna odmiana Audi TT w historii wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami z większymi wlotami powietrza oraz kontrastującymi srebrnymi elementami, a także lusterkami w tym samym odcieniu. Z tyłu znalazły się ogromne, pojedyncze końcówki rur wydechowych oraz sporych rozmiarów dyfuzorDedykowane dla tego modelu są felgi z lekkich stopów metali w rozmiarze 19 cali z przodu i 20 cali z tyłu. Za nimi skrywają się tarcze hamulcowe o średnicy adekwatnie – 370 i 310 mm. Jak najlepsze prowadzenie ma zapewniać zawieszenie RS z adaptacyjnymi amortyzatorami. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne jest oświetlenie OLED w tylnych światłach.
We wnętrzu tego mierzącego 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości auta znajdziemy między innymi 12,3-calowy wyświetlacz. Wziął on na siebie cały ciężar obsługi, dzięki czemu projektanci mogli ponieść się wodzy fantazji i zaprojektować minimalistyczny kokpit. System multimedialny MMI został uzbrojony w nowoczesną technologię, nawigację, kontrolę głosu oraz Audi connect z możliwością uruchomienia hotspota Wi-Fi. Dźwięki wydobywają się z wysokiej jakości głośników sygnowanych przez firmę Bang & OlufsenNowe Audi TT RS trafi na europejski rynek jesienią 2016 roku z cenami rozpoczynającymi się od 66 400 euro za coupe i 69 200 euro za roadstera. Po polsku to chyba około 300 000 zł :P










antyradio.pl 





















Komentarze

Popularne posty