Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Odgryzają się za Silverstone :P

piątek, 6 maja 2016


Porsche broniące mistrzostwa świata w wyścigach długodystansowych zdominowało kwalifikacje World Endurance Championship (WEC) do 6-godzinnych zawodów na kultowym torze Spa-Francorchamps.
W ten sposób ostatecznie odzyskało prym po dublecie siostrzanej marki Audi w mokrej czasówce na Silverstone na inaugurację sezonu 2016. Dziś w Belgii znów to model 919 Hybrid zajął dwa pierwsze miejsca w najwyższej klasie LMP1. Triumfowała załoga czempionów. Brendon Hartley i Timo Bernhard tworzący trio z Markiem Webberem pokonali o 0,797 sekundy Neela Janiego oraz Marca Lieba, choć Hartley zgłaszał problemy ze sprzęgłem. 


Okrążenia Nowozelandczyka i Niemca dały średnią 1:55,793. Na trzecim miejscu sklasyfikowano prototyp nie Audi, a Toyoty, prowadzony przez Kamuiego Kobayashiego i Stephane Sarrazina. Japończyk oraz Francuz stracili do pole position prawie 2 sekundy, lecz byli szybsi o 0,018 sekundy od Olivera Jarvisa i Loica Duvala.

W LMP2 triumfował prototyp Oreca 05 z silnikiem Nissana zespołu G-Drive. Rene Rast i Roman Rusinow pokonali nim o 0,459 sekundy kierowców Signatech Alpine. W GTE Pro pole position drugi raz z rzędu zdobyli Sam Bird i Davide Rigon dosiadający Ferrari 488 GTE. Byli lepsi o 0,317 sekundy od Gianmarii Bruniego i Jamesa Calado z kolejnego auta włoskiej marki. W GTE Am nikt nie był w stanie zbliżyć się do Aston Martina Vantage V8 prowadzonego przez Pedro Lamy'ego i Paula Dalla Lanę. Portugalczyk oraz Kanadyjczyk wygrali aż o 1,851 sekundy z najbliższym rywalem.
























V10.pl

Komentarze

Popularne posty