Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Kolejne testy pilota

piątek, 20.05.2016


Koncern z Ingolstadt rozpoczął kolejną fazę testów swego autonomicznego pojazdu, który tym razem odbył się na niemieckiej autostradzie A9. Samoprowadzące Audi A7 o nazwie Jack, pojawiło się tam, aby umożliwić przetestowanie najnowszych technologii, które w niedalekiej przyszłości znajdą się na pokładzie produkcyjnych modeli. Podczas testów sprawdzano m.in. całkowitą nowość dla przyszłych modeli aut, mianowicie system komunikacji Car-to-X, która pozwala pojazdowi bezprzewodowo łączyć się z innymi autami, jak również drogową infrastrukturą i dzielić się z nimi informacjami o otoczeniu. Jack może więc automatycznie gromadzić dane o stanie nawierzchni lub zbliżających się zakrętach, na długo przed tym, zanim wbudowane sensory je zauważą. Dzięki takiemu rozwiązaniu pojazd może samodzielnie zredukować prędkość w przypadku wykrycia zatoru spowodowanego np. kolizją, gdyż samochody znajdujące się przed nim, natychmiast prześlą informację o wszelkich incydentach.

Nowe rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo dotyczą nie tylko samych pojazdów, ale również drogowej infrastruktury. Audi chce, by producenci także korzystali z nowych rozwiązań i zachęca ich do tego, aby znaki lub drogowskazy, zostały wyposażone w bardziej odblaskową powierzchnię, stając się tym samym łatwiej zauważalne dla radarów. Dzięki temu autonomiczne pojazdy mogłyby je lokalizować z dalszych odległości, odpowiednio reagując na zawarte w nich informacje. Jack dysponuje również najnowszą generacją systemu nawigacji, która pozwala mu nadawać priorytety wybranym trasom. Oznacza to, że auto nie zawsze będzie wybierało trasy najkrótsze lub takie, które pozwolą spalić jak najmniej paliwa, lecz na przykład takie, które pozwolą mu łatwiej skręcać.
Poza tym Jack podczas jazdy zachowywać ma się tak jak człowiek, jadąc bardziej naturalnie. Wyprzedzając ciężarówki, zachowa większy odstęp, używa kierunkowskazów podczas zmiany pasa ruchu, a gdy zechce wykonać taki manewr, najpierw zbliży się do środka jezdni, by sensory mogły ocenić czy da się go bezpiecznie wykonać. System zostanie także wyposażony w różne profile, które będzie można dowolnie zmieniać, a które będą się wiązać z zupełnie innym stylem jazdy. Część z technologii, które Audi testuje obecnie w Jack'u, zostanie wykorzystana w modelu Audi A8, który już w przyszłym roku trafi do salonów.










technonowinki.onet.pl

Komentarze

Popularne posty