Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Gonimy Merca


Na zamówienie jednego z europejskich klientów, koncern z Ingolstadt zbudował jeden egzemplarz limuzyny w wersji kingsize. Podobno Audi otrzymuje już kolejne zamówienia. Blisko rok zajęło ekspertom opracowanie, zaprojektowanie i zbudowanie Audi A8 L extended, mierzącego 6,36 m długości i 4,22 m rozstawu osi. Samochód wyposażono w lekką, prawie w całości aluminiową karoserię znaną z seryjnego A8, osadzoną na Audi Space Frame. W procesie produkcyjnym powiększonego modelu inżynierowie wydłużyli progi boczne i tunel środkowy, wykorzystując w tym celu wytłaczane, aluminiowe profile, wspomagające również obieg powietrza w tunelu środkowym. Podwójna ścianka oddziela przedział pasażerski od bagażnika, a w dach wmontowano dodatkowe aluminiowe profile rurowe oraz usztywnienia poprzeczne. Dzięki tym zabiegom, sztywność skrętu jest taka sama jak w modelu A8 L.
Reprezentacyjna limuzyna formatu XXL ma o 1,09 m większy rozstaw osi niż wydłużona wersja Audi A8. W zewnętrznej warstwie dachu inżynierowie umieścili szklaną szybę długości 2,40 m, dającą poczucie jeszcze większej przestrzeni. Rolety przeciwsłoneczne - po jednej na każdy rząd siedzeń - zapobiegają nagrzewaniu się wnętrza przy silnym nasłonecznieniu. Reflektory i światła tylne posiadają małe, dodatkowe światła obrysowe, przewidziane przepisami prawa dla pojazdów tej długości. Wszyscy pasażerowie Audi A8 L extended siedzą w kierunku jazdy. Sześć siedzeń obszyto miękką skórą Valcona. Fotele drugiego i trzeciego rzędu są pojedyncze i wyposażone w elektryczną regulację. Dodatkowo, przy trzecim rzędzie siedzeń znalazło się miejsce na wyświetlacz Rear Seat Entertainment oraz lodówkę.
Za napęd wyjątkowego Audi A8 odpowiedzialny jest silnik 3.0 TFSI o mocy 310 KM, generujący moment obrotowy 440 Nm. Dzięki niemu limuzyna od 0 do 100 km/h przyspiesza w 7,1 sekundy, a jej prędkość maksymalna, elektronicznie ograniczona, wynosi 250 km/h. Ośmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów tiptronic przekazuje siły napędowe na cztery koła. Za 19-calowymi, 15-ramiennymi felgami, zamontowano układ hamulcowy zapożyczony z Audi S8.













moto.pl










Komentarze

Popularne posty