Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





BRAWO MY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Dwa prototypy Audi R18 wystartują z pierwszego rzędu do otwierającej sezon FIA WEC sześciogodzinnej rywalizacji na brytyjskim torze Silverstone. Po śnieżnym wręcz poranku kierowcy musieli zmierzyć się również ze śliskim torem w trakcie sesji kwalifikacyjnej. Ta padła łupem reprezentantów Audi #7. Andre Lotterer i Marcel Fassler zakończyli 20-minutową sesję ze średnim czasem 1:53.204, co dało im oraz zespołowi pierwsze pole position od czasu startu w Fuji w 2013r.
Drugą pozycję zagwarantowali Audi #8 Lucas di Grassi i Loic Duval, którzy zanotowali gorszy średni czas okrążenia o 0.104 sekundy. Zwycięzcy wczorajszych sesji treningowych, zajmą cały drugi rząd. Porsche 919 Hybrid #1, mający na pokładzie Marka Webbera i Brendon’a Hartley’a, uzyskali średni czas 1:54.150, co dało im trzecią lokatę. Za nimi uplasowali się ich partnerzy z drugiego samochodu - Neel Jani i Romain Dumas. Piąte i szósta lokata to z kolei dwa auta Toyoty. Model TS050 #6 (kierowany przez Mike Conway’a i Stephane Sarrazin’a) znalazł się przed #5 (Anthony’m Davidson’em i Kazuki Nakajimą). W prywatnej kategorii LMP1-L najszybszy okazał się zespół ByKolles Racing.
W klasie LMP2 błysnęli kierowcy rosyjskiego G-Drive Racing. Rene Rast i Roman Rusinov uzyskali najlepszy średni rezultat (2:08.479) w Orece 05 #26, co dało im pierwsze pole startowe do niedzielnej rywalizacji. Za nimi ustawią się Ligiery od Extreme Speed Motorsports #31 (Derani/Cumming), RGR Sport #43 (Albuquerque/Gonzalez) oraz prototypy BR01 #37 od SMP Racing i Oreca 05 #45 w barwach Manora.
Kategoria GTE-Pro to w dalszym ciągu dominacja nowego Ferrari 488. Tym razem najszybsi okazali się Davide Rigon i Sam Bird, którzy uzyskali średni czas na poziomie 2:12.440, co dało im najlepszy wynik w ich pierwszym wspólnym starcie. Drugi czas należał do Porsche 911 #77 zespołu Dempsey-Proton Racing. Richard Lietz i Michael Christiansen (1.4 sekundy starty do zwycięzców) wyprzedzili dwa Fordy GT, gdzie #66 ze Stefanem Mucke i Olivierem Pla okazali się szybsi. W GTE-Am bezkonkurencyjne okazało się Porsche. Zespół Abu Dhabi-Proton #88 z Klausem Bachlerem i Khalidem Al-Qubasim ustanowili lepszy rezultat od KCMG #78.












motosportgp.pl

Komentarze

Popularne posty