Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Chińskie R8


Audi przymierza się do stworzenia bazowej odmiany modelu R8. Najsłabszą wersję supersamochodu z Ingolstadt zobaczymy już w 2018 roku. Sercem najsłabszego Audi R8 w gamie ma być silnik V6. To wiemy już od dłuższego czasu. Teraz pojawiły się informacje, że Audi najprawdopodobniej zdecyduje się na 3-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę TFSI. Będzie to konstrukcja bardzo zbliżona do silnika, jaki pracuje pod maską Audi S4 i S4 Avant. W podrasowanym Audi A4 moc sięga 354 KM i 500 Nm maksymalnego momentu. Na potrzeby R8 z trzech litrów inżynierowie mają wycisnąć okrągłe 450 KM.

Silnik ma współpracować z siedmiostopniowym, dwusprzęgłowym automatem. Nie zabraknie oczywiście napędu quattro. Pojawiła się także spodziewana prędkość maksymalna - 305 km/h. Dlaczego Audi zmuszone jest do stworzenia Audi R8 z mniejszym i słabszym silnikiem? Wszystko przez rynek chiński, gdzie nakładane są bardzo wysokie podatki na samochody z dużymi silnikami. Z tego powodu 5,2-litrowa V-dziesiątka nie pozwala R8 wykręcić zadowalających słupków sprzedaży. Chiny to zbyt ważny rynek, żeby jakikolwiek producent mógł sobie pozwolić na nie wykorzystanie potencjału swojego modelu. Audi rozważało nawet wyprodukowanie R8 z pięciocylindrowym silnikiem o pojemności 2,5 litra. Jednak ten pomysł porzucono, bo R8 za bardzo zbliżyłoby się do Audi TT RS.
Odnośnie dwóch ostatnich zdań - wreszcie mogę spać spokojnie. Poniżenia R8 nie będzie.











moto.pl

Komentarze

Popularne posty