Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Wstyd za tatę #13



Marka luksusowych samochodów z grupy VW zawiesiła 2 inżynierów po wykryciu, że większe silniki Diesla nie spełniają norm emisji spalin w USA - podał w wywiadzie prasowym prezes Audi, Rupert Stadler Volkswagen i Audi powiadomiły tydzień temu władze amerykańskie, że ok. 85 tys. samochodów z 3-litrowymi silnikami V6 z urządzeniem do kontroli spalin umknęło uwadze  władz. Informacja ta zwiększyła jedynie zakres skandalu. Audi sprawdza teraz, czy pracownicy działu technicznego świadomie manipulowali tymi urządzeniami i zawieszono 2 inżynierów - dodał Stadler w wywiadzie dla "Donaukuriera" bez ujawniania innych szczegółów. Decyzja oznacza, że zawieszono dotąd w grupie 8 wyższych przedstawicieli. Diesel V6 został zaprojektowany i zmontowany w fabryce Audi w Neckarsulm, był powszechnie stosowany w modelach segmentu premium Audi i Porsche w latach modelowych 2009-16. Prezes pytany przez dziennikarza o ewentualne konsekwencje dla niego odparł: - Stawką teraz jest dojście do prawdy i nie spocznę do czasu, kiedy wszystko znajdzie się na stole. Rzecznik VW zwrócił uwagę, że szef rady nadzorczej Audi, Berthold Huber nie krytykował w żaden sposób Stadlera.




























rp.pl

Komentarze

Popularne posty