Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Lubimy mat :)


 
 
 
 
Zestaw modyfikacji jaki objął SUV-a średniej wielkości, został opracowany pod kątem dokładnie modelu SQ5. W skład zmian wchodzi przede wszystkim body kit wykorzystujący we fragmentach detali włókno węglowe. Oparto go o nowe zderzaki, nakładki poszerzające błotniki i progi oraz spoiler dachowy. Całość pokryto szarym matowym lakierem.Jak widać po zdjęciach ABT nie zrezygnowało z przybliżenia karoserii do ziemi, ani nie odpuściło sobie montażu wielkich 22-calowych obręczy w nadkolach. Obniżenie przodu można regulować w zakresie od 5 mm do 30 mm, a tył od 10 mm do 35 mm. Zmiany wizualne to nie wszystko. Tuner nie pozwolił aby auto zostało seryjne pod względem mechanicznym. Zadbał odpowiednio o wzmocnienie jednostki napędowej, która teraz szybciej rozpędza wysokoprężne SQ5. Silnik 3.0 V6 TDI wspierany dwiema turbosprężarkami fabrycznie generuje moc 313 KM i 650 Nm, która przekazywana jest na wszystkie cztery koła poprzez napęd quattro i skrzynię Tiptronic. Po zmianie oprogramowania jednostki sterującej silnikiem moc wzrosła do 365 KM i 710 Nm. Dzięki temu zabiegowi udało się zejść z przyspieszeniem od 0 do 100 km/h poniżej 5 sekund (fabryczny czas to 5.1 s). SUV jest teraz w stanie pojechać z szybkością 260 km/h.

Nowe oblicze i więcej mocy w Audi SQ5 Diesel. Niemiecka firma tuningowa ABT Sportsline zajmująca się przeróbkami aut Koncernu Volkswagena, prezentuje swój nowy projekt.
Zestaw modyfikacji jaki objął SUV-a średniej wielkości, został opracowany pod kątem dokładnie modelu SQ5. W skład zmian wchodzi przede wszystkim body kit wykorzystujący we fragmentach detali włókno węglowe. Oparto go o nowe zderzaki, nakładki poszerzające błotniki i progi oraz spoiler dachowy. Całość pokryto szarym matowym lakierem. Jak widać po zdjęciach ABT nie zrezygnowało z przybliżenia karoserii do ziemi, ani nie odpuściło sobie montażu wielkich 22-calowych obręczy w nadkolach. Obniżenie przodu można regulować w zakresie od 5 mm do 30 mm, a tył od 10 mm do 35 mm. Zmiany wizualne to nie wszystko. Tuner nie pozwolił aby auto zostało seryjne pod względem mechanicznym. Zadbał odpowiednio o wzmocnienie jednostki napędowej, która teraz szybciej rozpędza wysokoprężne SQ5. Silnik 3.0 V6 TDI wspierany dwiema turbosprężarkami fabrycznie generuje moc 313 KM i 650 Nm, która przekazywana jest na wszystkie cztery koła poprzez napęd quattro i skrzynię Tiptronic. Po zmianie oprogramowania jednostki sterującej silnikiem moc wzrosła do 365 KM i 710 Nm. Dzięki temu zabiegowi udało się zejść z przyspieszeniem od 0 do 100 km/h poniżej 5 sekund (fabryczny czas to 5.1 s). SUV jest teraz w stanie pojechać z szybkością 260 km/h.






























superauto24.se.pl 


 

Komentarze

Popularne posty