Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Porsche z pierwszej linii



Mark Webber i Brendon Hartley z zespołu Porsche #17 wywalczyli pierwsze pole startowe do sześciogodzinnego długodystansowego wyścigu na torze Shanghai International. Nowozelandczyk i Australijczyk ustanowili dwa najszybsze okrążenia kwalifikacji, co pozwoliło im zakończyć rywalizację z czasem 1:42.719 i wyprzedzić siostrzany skład - Marca Lieba i Romaina Dumasa - o ponad siedem dziesiątych sekundy. Oba składy Porsche podczas sesji kwalifikacyjnej skorzystały z dwóch nowych mieszanek opon, natomiast obie ekipy Audi, które zajęły pozycję trzecią i czwartą, użyły jedynie jednej nowej mieszanki opon Michelin, co da im większy wachlarz strategiczny podczas niedzielnej rywalizacji.

Trzecią lokatę zajęli Loic Duval i Lucas di Grassi, który osiągnęli średnią w postaci 1:44.200, co dało cztery dziesiąte sekundy przewagi nad siostrzanym składem - Benoitem Treluyer i Marcelem Fasslerem. Piątą i szóstą lokatę po raz kolejny w tym sezonie wywalczyły Toyoty. Sebastian Buemi i Anthony Davidson ze średnim czasem 1:45.776 wyprzedzili Alexa Wurza i Mike’a Conway’a o jedyne 0.186 sekundy. Najszybszym prywatnym składem w klasie LMP1 okazały się obie ekipy zespołu Rebellion Racing, który uplasowały się ostatecznie na siódmej i ósmej pozycji tuż przed ekipą ByKolles, która zakończyła kwalifikacje na dziewiątej lokacie.



























motosportgp.pl



Komentarze

Popularne posty