Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Trzeci jedziemy



Neel Jani i Marc Lieb wywalczyli pierwsze pole startowe do sześciogodzinnego wyścigu na torze Austin w Teksasie w Długodystansowych Mistrzostwach Świata. Jani jako pierwszy przejechał mierzone okrążenie, jednak z powodu problemów z Porsche #18 i systemem hybrydowym, uzyskał dopiero czwarty czas. Po zjeździe do boksów prototyp przejął Marc Lieb, który wywalczył drugą lokatę z czasem 1:46.405, przed ponowną próbą Janiego i rezultatem 1:46.018, co pozwoliło objąć prowadzenie w sesji kwalifikacyjnej. Średni czas Janiego i Lieba 1:46.211 pozwolił wywalczyć pole position do sześciogodzinnego wyścigu na torze Austin i wyprzedzić siostrzany skład - Porsche #17, którym rywalizowali Hartley i Bernhard - o 0.164 sekundy. Trzecia lokata przypadła Oliverowi Jarvisowi i Loicowi Duvalowi w Audi #8, których średni czas wyniósł 1:47.538. Audi w przeciwieństwie do Porsche nie zdecydowało się na użycie nowego kompletu opon w obu prototypach, co przyczyniło się do słabszych przejazdów i tylko jednej mocnej próby. Początkowo lepsze tempo w sesji kwalifikacyjnej prezentowało Audi #7 i Andre Lotterer, który wyprzedzał siostrzany skład #8, jednak przejazd Benoita Treluyer spowodował spadek na czwartą lokatę. Piąta i szósta pozycja startowa przypadła obu ekipom Toyoty. Sebastien Buemi i Kazuki Nakajima zdołali wyprzedzić Mike’a Conway’a i Alexa Wurza i potwierdzić tempo z sesji treningowej uzyskując piąty czas.


























                                                                                                                       motosportgp.pl





Komentarze

Popularne posty