Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Porsche nam odjeżdża



Skład Porsche #18 okazał się najszybszą ekipą podczas pierwszej sesji treningowej na torze w Austin przed swoim siostrzanym składem Porsche #17 i Audi z numerem #3. Najszybsze okrążenie pierwszego treningu wykręcił Romain Dumas. Na piętnaście minut przed końcem kierowca Porsche osiągnął rezultat na poziomie 1:47.425 i wskoczył na pierwszą lokatę przed Marka Webbera, a następnie poprawił się na 1:47.231, osiągając przewagę ponad 0.3 sekundy nad Australijczykiem, którego czas wyniósł ostatecznie 1:47.514. Trzeci czas należał do Olivera Jarvisa, który najszybsze pomiarowe kółko pokonał w czasie 1:49.027. Dużego pecha doświadczyła natomiast druga załoga Audi za kierownicą, której znajdował się Andre Lotterer. Siódma lokata i jedynie cztery przejechane okrążenia były efektem problemów z alternatorem, który zespół musiał wymienić. Czwarta i piąta lokata przypadła natomiast dwóm składom Toyoty. Najszybszy okazał się Sebastien Buemi, który wykręcił czas na poziomie 1:51.279 i wyprzedził swojego zespołowego kolegę Mike Conwaya o dziewięć dziesiątych sekundy.


Timo Bernhard z zespołu Porsche utrzymał ekipę na pierwszej pozycji w drugiej sesji treningowej na torze Circuit of the Americas. Niemiecki kierowca załogi Porsche #17 w ostatnich minutach nocnej sesji wykręcił czas na poziomie 1:47.422, który pozwolił mu awansować przed Lucasa di Grassiego i wyprzedzić kierowcę Audi o ponad dwie dziesiąte sekundy. Na trzeciej pozycji drugi trening zakończył Romain Dumas, który zanotował rezultat 1:48.268 i stracił ponad siedem dziesiątych do siostrzanego składu. Czwarty rezultat sesji padł łupem drugiej ekipy Audi, w której najlepszy rezultat uzyskał Benoit Treluyer okrążając tor w Austin w czasie 1:48.818. Tuż za czołową czwórką uplasował się zespół Toyoty. Sebastien Buemi po raz kolejny okazał się szybszy od Mike Conway’a wykręcając czas na poziomie 1:50.132, co dało Szwajcarowi 0.092 sekundy przewagi. W zestawieniu prywatnych zespołów w klasie LMP1, najszybszym okazał się Nick Heidfeld, który w prototypie Rebellion-AER R-One osiągnął czas 1:54.418, jednak tuż za nim ze stratą jedynie dwóch dziesiątych sekundy znalazł się Simon Trummer z ekipy ByKolles.


























                                                                                                                                motosportgp.pl




Komentarze

Popularne posty