Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Frankfurt 2015: Matrix OLED


Niemiecki producent dołoży kolejny milowy kamień w rozwoju technik oświetlenia samochodowego. Nowe reflektory Matrix OLED charakteryzują się nieznaną dotąd homogenicznością światła i otwierają nowe, kreatywne możliwości stylistyczne.
Reflektory Matrix OLED zostaną zaprezentowane na stoisku Audi podczas wrześniowego międzynarodowego salonu samochodowego IAA 2015 we Frankfurcie nad Menem.
Po raz pierwszy zostaną one zaprezentowane na IAA, w pokazywanym tam pojeździe studyjnym Audi. Skrót OLED pochodzi od angielskich słów „organic light emitting diode” - w tłumaczeniu na język polski „dioda elektroluminescencyjna”. W każdej jednostce oświetleniowej OLED są dwie elektrody - z których przynajmniej jedna musi być przezroczysta - zbudowane z kilku cienkich warstw organicznego półprzewodnika. Stały prąd pod niskim napięciem – od trzech do czterech woltów – sprawia, że te warstwy, cieńsze od jednej tysięcznej milimetra, świecą. Barwa światła zależy przy tym od właściwości cząsteczek źródła światła.

Ich światło osiąga najwyższy poziom homogeniczności, a jego jasność można bezstopniowo regulować. Światło nie rzuca cienia i nie wymaga stosowania reflektorów, światłowodów i tym podobnych elementów optycznych. Jednostki świetlne OLED są zatem bardzo wydajne i lekkie. Ponadto prawie nie wymagają chłodzenia. Postęp rozwoju techniki OLED jest bardzo szybki – w dużej mierze także dzięki pracom prowadzonym przez Audi. Zwiększenie luminacji, czyli natężenia oświetlenia, umożliwia zastosowanie diod elektroluminescencyjnych także w kierunkowskazach oraz w światłach hamowania. Stosowane obecnie cienkie warstwy szkła z materiałem organicznym, zostaną zastąpione przez folie z tworzywa sztucznego. Te nowe, elastyczne materiały nośne można formować w trzech wymiarach, co otwiera przed stylistami zupełnie nowe możliwości.

Potencjał techniki OLED można było już zobaczyć w kilku modelach i egzemplarzach studyjnych Audi. Na szczególną uwagę zasługuje rozwiązanie „OLED Lighting“ z przezroczystymi, wielobarwnymi diodami elektroluminescencyjnymi, podkreślającymi kontury samochodu oraz „the swarm“ z trójwymiarowym wyświetlaczem OLED. Kolejna zaleta diod elektroluminescencyjnych to możliwość ich podziału na małe segmenty i możliwość sterowania jasnością tych segmentów. Zakłada się, że dostępne będą różne kolory oraz przezroczyste jednostki OLED. Umożliwi to rozpisanie zupełnie nowych „scenariuszy oświetlenia”, o bardzo szybkim czasie przełączania. Dodatkowo oświetlone powierzchnie będą od siebie precyzyjnie oddzielone. Technika OLED w wydaniu Audi staje się w ten sposób techniką Matrix OLED, budując wraz z techniką diodową Matrix LED oraz laserową Matrix Laser, portfolio rozwiązań oświetleniowych spod znaku czterech pierścieni. 


























auto-swiat.pl

Komentarze

Popularne posty