Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Frankfurt 2015: bydlacki bydlak - S8 plus


To najmocniejsza w segmencie premium limuzyna, która otrzymała zmodyfikowaną jednostkę napędową 4.0 TFSI, która pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,8 sekundy. Moc nowego Audi S8 plus wyraźnie wzrosła i stała się wyznacznikiem maksymalnych, sportowych osiągnięć aut tego segmentu. To właśnie symbolizuje „plus“ w nazwie. - powiedział dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego. Jedną z zalet nowego modelu jest jego lekka konstrukcja. Karoseria prawie w całości zbudowana została z aluminium. Skonstruowano ją wg. założeń koncepcji Audi Space Frame (ASF). Waży tylko 231 kg, co jest rekordem wśród konkurencji.

4.0 TFSI. Pięknie brzmiąca jednostka V8 Biturbo ma obecnie 445 kW (605 KM) mocy i maksymalny moment obrotowy 700 Nm, który w trybie overboost sięga nawet 750 Nm. Dzięki mocy zwiększonej o 63 kW (85 KM) w stosunku do klasycznego Audi S8, ta duża sportowa limuzyna przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy. Jej prędkość maksymalną, ograniczoną elektronicznie do 250 km/h, można opcjonalnie podnieść do 305 km/h. Tak wysokie wartości charakteryzujące wydajność tego samochodu, to efekt wykorzystania bogatej wiedzy i doświadczenia Audi oraz quattro GmbH w obszarze budowy silników. Usprawnienia wprowadzone w jednostce 4.0 TFSI, począwszy od charakterystyki zarządzania silnikiem, przez podwyższenie liczby obrotów, zwiększenie ciśnienia doładowania, aż po modyfikację zaworów wydechowych i optymalizację wewnętrznej geometrii turbosprężarki, mają na celu osiągnięcie jej maksymalnej efektywności.

Ośmiobiegowa skrzynia biegów tiptronic przesyła moc doładowanej jednostki V8 do wyposażonego w sportowy mechanizm różnicowy, stałego napędu na cztery koła quattro. Najbardziej zaawansowane rozwiązania zastosowane w konstrukcji podwozia to sportowe zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension sport i dynamiczny układ kierowniczy. Eksperci dostosowali oba systemy dokładnie do potrzeb Audi S8 plus.

Obok ceramicznych hamulców wzmocnionych włóknem szklanym z antracytowymi zaciskami i emblematem Audi ceramic, pojazd ten posiada zmodyfikowany przez quattro GmbH sportowy układ wydechowy. Dzięki niemu, S8 plus wydaje niepowtarzalny, sportowy dźwięk, typowy dla silnika V8. Kolorem czarnym lśnią także listwy ozdobne w bocznych oknach oraz z tyłu pojazdu. Do gamy wyrazistych elementów stylistycznych Audi S8 plus należą ponadto przyciemnione światła tylne i lśniący, czarny dyfuzor, ujęty w karbonową klamrę. Sportowy układ wydechowy, kończy się podwójnymi, lśniącymi czernią końcówkami rur wydechowych, umieszczonymi po obu stronach tyłu pojazdu. Opcjonalnie, klient może dla swojego nowego Audi S8 wybrać inny pakiet stylistyczny. Przód i tył samochodu zdobią napisy S8, a przednie błotniki – emblematy V8 T. Specjalny lakier – srebrny Florett z efektem matowym - dostępny jest wyłącznie dla modelu S8 plus. Poza tym, wybierać można spośród wszystkich kolorów z programu S8.

Standardowe reflektory to reflektory Matrix LED, wyposażone w kierunkowskazy ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania. Jednostki bardzo precyzyjnych świateł drogowych składają się z 25 małych diod świetlnych, zapalających się zależnie od sytuacji. Diody te, w zależności od potrzeb, można przyciemniać lub pojedynczo wyłączać. Dzięki temu, doskonale doświetlają one drogę, bez oślepiania innych uczestników ruchu. Wnętrze Audi S8 plus skupia uwagę licznymi sportowymi detalami, naturalnymi materiałami oraz sporą przestrzenią. Czarną skórę zastosowaną we wnętrzu, zdobią kontrastowe szwy w kolorze czerwonym Arras. Lamówka, także w kolorze czerwonym Arras, dodatkowo dekoruje komfortowe sportowe siedzenia i podkreśla stylistykę tej sportowej limuzyny. Podsufitkę i półkę za tylnymi siedzeniami, wykonano z czarnej tkaniny Alcantara.

W górną część tapicerki wpleciono czerwoną kontrastową nić, a dolną wykonano ze szczotkowanego aluminium. Dźwignię zmiany biegów automatycznej skrzyni tiptronic oraz konsolę środkową, zdobi czarny lakier fortepianowy. Charakterystycznym elementem wnętrza modeli S są okrągłe zegary z szarymi tarczami, białymi wskazówkami dynamicznie startującymi przy rozruchu pojazdu i z logo S8 na prędkościomierzu. Pedały i podparcie lewej stopy wykonano z lśniącej stali szlachetnej. Przycisk systemu Start-Stop otacza czerwony pierścień, a skórzaną, trójramienną, sportową kierownicę, ozdobiono emblematem S8.



























auto-swiat.pl











Komentarze

Popularne posty