Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Porsche ciągle trzyma za... :P



Dwa prototypy Porsche 919 Hybrid ruszą z pierwszej linii do sześciogodzinnego wyścigu na torze Nurburgring. Romain Dumas i Marc Lieb uzyskali najlepszy średni czas okrążenia 1:36.473 i o jedynie 0.069 sekundy okazali się szybsi od swoich kolegów z zespołu Marka Webbera i Timo Bernharda. Dumas wykręcił także najszybsze okrążenie sesji 1:36.192. Za nimi na starcie pojawią się jutro konkurenci z Audi Sport Team Joest. Załoga #8 w składzie Olivier Jarvis i Lucas di Grassi wykręcili o niemal sekundę gorszy średni czas od zwycięzców kwalifikacji. Z kolei #7 stracił kolejne trzy dziesiąte sekundy. Trzeci rząd zajęły prototypy Toyoty, natomiast Rebellion Racing bez problemów znalazł się przed samochodem ByKollles.

W niższej klasie prototypów niezwykle zaciętą walkę stoczyły zespołu G-Drive Racing #26 (Sam Bird / Julien Canal) i KCMG #47 (Nick Tandy / Matt Howson). Pod koniec sesji Bird toczył walkę z Tandym o poprawienie czasu, jednak zwycięsko z tej bitwy wyszedł ten drugi udowadniając, że nowa Oreca 05 po triumfie w Le Mans jest nadal równie szybka.
Trzecią pozycję zajął zespół Signatech Alpine w składzie Vincent Capillaire i Nelson Panciatici, który tym samym uzyskał najlepszy rezultat w tym sezonie.

Klasa GTE-Pro to prawdziwy popis włoskiej marki. Obrońcy mistrzowskiego tytułu w Ferrari 458 #51 Gianamaria Bruni i Toni Vilander z czasem 1:54.275 wyprzedzili bliźniaczą ekipę #71 o 0.055 sekundy i po raz pierwszy w tym sezonie ruszą z pole position.
Trzeci Aston Martin #95 stracił już ponad dwie dziesiąte, a drugi rząd uzupełni na jutrzejszym starcie zespół Porsche Team Manthey #92. Zwycięzcy tegorocznej edycji Le Mans w GTE-Am nie zwalniają tempa. Po wygraniu trzeciej sesji treningowej tempo udokumentowali również w kwalifikacjach. SMP Racing korzystający z Ferrari 458 Italia aż o pół sekundy wyprzedził drugą w tabeli wyników załogę Astona Martina #98. Porsche zespołu Dempsey Proton Racing zajął trzecią, a Ferrari AF Corse #83 czwartą lokatę.
Czołową piątkę uzupełnili kierowcy w Porsche 911 #88 i Chevrolet Corvette #50.




























                                                                                                                                     motosportgp.pl

Komentarze

Popularne posty