Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Odgryzają się...



Po dwóch piątkowych treningach ukończonych na drugich pozycjach, tym razem Porsche uzyskało najszybsze czasy pojedynczych okrążeń na torze Nurburgring. W trakcie chłodnej, lecz suchej godzinnej sesji Marc Lieb w Porsche #18 ustanowił najlepszy czas pojedynczego okrążenia w trakcie całego weekendu - 1:36.036. Równie dobrze w siostrzanym prototypie poradził sobie Mark Webber, który uzyskał 1:36.647. Mimo bardzo dobrych rezultatów, załoga #18 nie uniknęła kłopotów - Romain Dumas miał kontakt z samochodem GT, w wyniku którego oba samochody doznały drobnych uszkodzeń. Trzecia i czwarta pozycja to obie załogi Audi R18 mające około sekundy straty. Kolejne lokaty zajęły Toyoty TS040 przed samochodami LMP1, czyli Rebellion Racing i ByKolles.

W kategorii LMP2 tym razem Strakka Racing wyprzedziła Orece 05 w barwach KCMG. Nieco dalej ukończyli tą sesję dominatorzy poprzednich sesji, czyli G-Drive Racing. W GTE-Pro najszybciej okrążenie pokonał Gianmaria Bruni w Ferrari #51 z czasem 1:54.331. Tuż za nim uplasował się James Calado w siostrzanym samochodzie #71. Brytyjczyk w końcówce poprawił czas swojego zespołu i zepchnął na trzecie miejsce Aston Martin #99. W GTE-Am lokalny kierowca Christian Ried z Abu Dhabi Proton Racing uzyskał najlepszy rezultat za kierownicą Porsche 911 RSR.



























                                                                                             motosportgp.pl

Komentarze

Popularne posty