Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi po raz drugi...


Mattias Ekstrom, kierowca zespołu Audi Sport Team Abt Sportsline, utrzymał prowadzenie od startu do samej mety, by odnieść pewne zwycięstwo w niedzielnym, trwającym 60 minut wyścigu DTM na torze w Spielberg. Ekstrom w bezpiecznej odległości utrzymał za sobą Gary’ego Paffetta z ekipy Mercedes-AMG ART. Podium uzupełnił Edoardo Mortara, partner zespołowy Ekstroma. W wyniku złych warunków pogodowych start do drugiego wyścigu na torze Red Bull Ring został opóźniony o 10 minut, niemniej jednak po tym czasie kierowcy rozpoczęli zmagania za samochodem bezpieczeństwa. 

Układ czołówki za samochodem bezpieczeństwa prezentował się następująco: Mattias Ekstrom, Mike Rockenfeller, Gary Paffett, Pascal Wehrlein, Robert Wickens, Edoardo Mortara, Timo Scheider, Christian Vietoris, Paul Di Resta i Adrien Tambay. Restart wyścigu nastąpił na piątym okrążeniu. Ekstrom obronił pierwszą lokatę przed Rockenfellerem, z kolei do zmiany doszło na piątej pozycji, po tym jak Mortara wyprzedził Wickensa. Poza torem z kolei znalazł się Christian Vietoris, który tym samym spadł aż na piętnastą pozycję. Mokra i śliska nawierzchnia sprawiała spore problemy zawodnikom, a poza torem znalazł się także Pascal Wehrlein. 

Tuż po tych wydarzeniach w alei serwisowej zjawili się Jamie Green oraz Christian Vietoris, jednak dzięki sprawnej obsłudze mechaników, Vietoris utrzymał się przed kierowcą Audi.
Tymczasem na torze na dobre rozbrzmiała walka o drugie miejsce i na dziewiątym okrążeniu Paffett zdołał wyprzedzić Rockenfellera, by awansować na pozycję wicelidera. Niemniej jednak strata Brytyjczyka do prowadzącego w wyścigu Ekstroma wynosiła już 4.8 sekundy. Na 16 okrążeniu deszcz ponownie przybrał na sile, co zmusiło niektórych kierowców do natychmiastowego zjazdu. W alei serwisowej pojawili się Mike Rockenfeller i Nico Muller, a poza tor wypadli Dani Juncadella i Jamie Green, choć obaj bez problemów zdołali kontynuować. Po obowiązkowych pit stopach Ekstrom utrzymał prowadzenie, natomiast drugą pozycję Mortarze odebrał Paffett. Kierowca Mercedesa zwiększył tempo, by z okrążenia na okrążenie zmniejszać straty do lidera wyścigu.

Mimo pogoni, Paffett nie zdołał zbliżyć się do Ekstroma i tym samym Szwed odniósł pewne zwycięstwo w Spielberg i na mecie zyskał nad Paffettem 4.3 sekundy. Na trzecim miejscu utrzymał się Edoardo Mortara, za którym finiszowali Mike Rockenfeller i Nico Muller. Ostatnie okrążenie okazało się wręcz szalone w wykonaniu Timo Scheidera, który został przyblokowany przez Roberta Wickensa, a następnie doprowadził do kontaku z Wehrleinem i Wickensem. Jego rywale wypadli poza tor, natomiast niemiecki kierowca dojechał do mety na szóstej pozycji.

Rywalizację o siódme miejsce stoczyli natomiast dwaj debiutanci – Lucas Auer i i Max Goetz – a zwycięsko z tego pojedynku wyszedł ten pierwszy. Czołową dziesiątkę uzupełnili Christian Vietoris i Paul Di Resta, który nie ustrzegł się problemów i wcześniej podczas rywalizacji również wypadł poza tor. Dani Juncadella przedwcześnie zakończył zmagania, kiedy jego Mercedes AMG C DTM zatrzymał się poza torem.































motosportgp.pl

Komentarze

Popularne posty