Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Robby? - nie pasuje mi to do RS7


Koncern z Ingolstadt wciąż pracuje nad technologią autonomicznego auta, a jej najbardziej znanym projektem jest autonomiczny model RS7, który jesienią ubiegłego roku pokazał swe możliwości na torze wyścigowym. Teraz firma przygotowała zupełnie nową, bardziej odchudzoną wersję tego pojazdu. Nowy model nazywa się Robby i wyróżnia się czerwono-czarnym schematem malowania karoserii. Audi stworzyło go by przekonać amerykańskich polityków do zalet tej technologii i skłonić ich do zmian przepisów, które pozwoliłyby testować te pojazdy na większej liczbie publicznych dróg, gdyż obecnie można to robić tylko na wydzielonych trasach.

W porównaniu do poprzedniego prototypu, Robby został mocno odchudzony i stracił aż 400 kg, co pod względem masy zbliża go do seryjnej wersji modelu RS7, dostępnego w sprzedaży. Autonomiczna wersja również dysponuje jednostką napędową o mocy 560 KM i dzięki zrzuceniu masy stała się znacznie szybsza. Podczas jednego z testów udało się jej pokonać kalifornijski tor Sonoma Raceway w czasie 2:01.01 minuty. System kontroli auta nadal opiera swe działanie na kamerach, a także technologii GPS, która pozwala mu określić własną pozycję z dokładnością do 1-2 cm. W przedniej części pojazdu znalazły się dwie stereoskopowe kamery, pełniące rolę jego oczu i pomagające w czasie rzeczywistym korygować jego trasę.

Na razie technologia jest wciąż poddawana testom i w pełni autonomiczne auto pojawi się w salonach dopiero za kilka lat. Jednakże część z opracowanych rozwiązań technologicznych, zostanie wykorzystana już teraz. Jednym z nich jest system Traffic Jam Pilot System, który znajdzie się na pokładzie nowego modelu flagowej limuzyny A8. Technologia przejmie kontrolę nad autem podczas jazdy w korkach do prędkości 60 km/h.
































technonowinki.onet.pl

Komentarze

Popularne posty