Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Ktoś się w Audi Sport opie!@#$%^


Podczas drugiego wyścigu na torze Zandvoort swoje pierwsze zwycięstwo w DTM odniósł Antonio Felix Da Costa. Podium uzupełnili Augusto Farfus i Bruno Spengler. Wszyscy trzej kierowcy zasiadali za kierownicą BMW, podobnie jak pozostała dwójka kierowców, którzy uzupełnili czołową piątkę tego wyścigu, a byli nimi Timo Glock oraz Marco Wittmann. Zespół BMW opuszcza Holandię z podniesionym czołem. Po udanym sobotnim wyścigu, gdzie kierowcy BMW finiszowali na czołowych siedmiu lokatach, w niedzielę monachijski producent powtórzył wysoką formę. Na starcie wyścigu, ruszający z pole position Da Costa utrzymał prowadzenie przed Bruno Spenglerem. Kanadyjczyk próbował naciskać na lidera, lecz równocześnie musiał uważać na podążających za nim Augusto Farfusa i Miguela Molinę z Audi.

Przed pierwszymi zjazdami na pit stopy na pierwszych czterech pozycjach znajdowali się kierowcy BMW, a byli to kolejno: Felix Da Costa, Bruno Spengler, Augusto Farfus i Marco Wittmann. Po obowiązkowych zjazdach na wymianę opon, Miguel Molina i Daniel Juancdella w wyniku kłopotów podczas obsługi aut stracili kilka pozycji. Molina znajdował się przed Wittmannem, ale niemiecki kierowca wyprzedził go na wyjeździe z alei serwisowej. Następnie Marco Wittman uderzył w Lucasa Auera, co spowodowało obrót Austriaka. Cała sytuacja o mały włos nie spowodowała dużego zatoru na prostej start/meta. Po zaliczeniu obowiązkowego pit stopu przez wszystkich kierowców na czele utrzymała się piątka reprezentantów BMW w kolejności: Da Costa, Farfus, Spengler, Glock i Witttman. Farfus od tego momentu utrzymywał dystans nie większy niż pół sekundy od zderzaka samochodu da Costy, lecz nie znalazł on sposobu na wyprzedzenie rywala, dzięki czemu Portugalczyk mógł cieszyć się swoim pierwszym zwycięstwem w serii DTM, dzień po wywalczonym pierwszym podium. Za czołową piątką finiszował Pascal Wehrlein z ekipy Mercedes. Wprawdzie po słabym starcie spadł na dziewiątą lokatę, lecz zdołał zrehabilitować się i awansować na szóste miejsce. 

Tuż za nim metę przekroczył Mattias Ekstrom, który z szesnastej pozycji przesunął się na siódmą, wyprzedzając ósmego Christiana Vietorisa z Mercedesa oraz Adriena Tambaya z Audi. Czołową dziesiątkę zamykał Gary Paffett, który stracił sporo czasu podczas postoju. Za nim znaleźli się Mike Rockenfeller, Miguel Molina oraz lider mistrzostw, Jamie Green, który obecnie wyprzedza Ekstroma i Wehrleina o pięć punktów w klasyfikacji generalnej. Najlepszy moment wyścigu należał do Juncadelli, który starł się z Edoardo Mortatą i po kontakcie w szybkiej sekcji wzbił się w powietrze. Obaj zawodnicy nie ukończyli wyścigu, podobnie jak Martin Tomczyk. Karę przejazdu przez aleję serwisową otrzymał Tom Blomqvist, który stoczył zażarty pojedynek z Robertem Wickensem, lecz kolizja w zakręcie Tarzan ściągnęła na tegorocznego debiutanta uwagę sędziów. 




1. Antonio Felix da CostaBMW M4 DTM39 okrążeń
2. Augusto Farfus BMW M4 DTM+0.473s
3.Bruno SpenglerBMW M4 DTM+1.091s
4. Timo Glock BMW M4 DTM+1.710s
5. Marco WittmannBMW M4 DTM+4.975s
6.Pascal WehrleinMercedes-AMG C63 DTM+10.954s
7. Mattias Ekstrom Audi RS5 DTM+11.275s
8. Christian Vietoris Mercedes-AMG C63 DTM+11.567s
9.Adrien TambayAudi RS5 DTM+11.910s
10.Gary Paffett Mercedes-AMG C63 DTM+12.247s
11.Mike RockenfellerAudi RS5 DTM+12.661s
12.Miguel Molina Audi RS5 DTM+15.130s
13.Jamie Green Audi RS5 DTM+15.942s
14.Paul di RestaMercedes-AMG C63 DTM+16.456s
15.Timo Scheider Audi RS5 DTM+16.853s
16.Maximilian Gotz Mercedes-AMG C63 DTM+18.319s
17.Maxime Martin BMW M4 DTM+29.708s
18.Tom BlomqvistBMW M4 DTM+32.670s
19.Robert Wickens Mercedes-AMG C63 DTM+52.235s
20.Lucas AuerMercedes-AMG C63 DTM+52.818s
21.Nico MullerAudi RS5 DTM+8 okr.
.Edoardo MortaraAudi RS5 DTMnie ukończył
.Daniel JuncadellaMercedes-AMG C63 DTMnie ukończył
.Martin Tomczyk BMW M4 DTMnie ukończył



Klasyfikacja sezonu: 


1. Jamie GreenAudi RS5 DTM81
2. Mattias Ekstrom Audi RS5 DTM76
3.Pascal WehrleinMercedes-AMG C63 DTM76
4. Edoardo Mortara Audi RS5 DTM58
5. Robert WickensMercedes-AMG C63 DTM57
6.Bruno SpenglerBMW M4 DTM52
7. Marco Wittmann BMW M4 DTM49
8. Antonio Felix da Costa BMW M4 DTM43
9.Christian VietorisMercedes-AMG C63 DTM40
10.Gary Paffett Mercedes-AMG C63 DTM37
















 motosportgp.pl
 












































Komentarze

Popularne posty