Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Kwalifikacje dla Audi


Kierowcy Belgian Audi Club Team WRT Laurens Banthoor i Robin Frijns wywalczyli przekonywujące zwycięstwo w wyścigu kwalifikacyjnym na torze Zolder w ramach rundy Blancpain Sprint Series. Słoneczna pogoda i bardzo wysokie temperatury wystawiły na próbę maszyny oraz ich kierowców. Beligjsko-holenderski duet ze znaczną przewagą wyprzedził Norberta Siedlera i Marco Seefrieda w Ferrari #333 i duet Bentleya #84-Maxiego Buhka i Vincenta Abrila.

Niektórym jednak te ekstremalne warunki mocno zaszkodziły. Audi R8 #3 i #4 miały kontakt z McLarenem #55, a jeden z samochodów Audi wpadając w poślizg zaliczyło jeszcze kontakt z BMW #0 zespołu BMW Sports Trophy Team Brazil. Ten ostatni zdołał kontynuować jazdę, lecz pozostałe trzy samochody zakończyły swój udział w wyścigu. Dla Stéphane Ortelli and Stéphane Richelmi, którzy zajmują kolejno trzecią i czwartą lokatę w generalce, to znacznie utrudniło walkę o tytuł. Vanthoor po początkowych problemach z uzyskaniem komfortowej przewagi później, gdy za kierownicą zasiadł Frijns, ich Audi notowało 9 sekund przewagi.

Z kolei walka o drugą pozycję rozstrzygnęła się w boksach. Ferrari #333 nie było w stanie wyprzedzić Bentleya #84 na torze, jednak mechanicy Rinaldi Racing okazali się trochę szybsi, w wyniku czego to oni wystartują jutro przed Abrilem i Seefriedem. Ich samochód w końcówce zdołał odrobić połowę strat do liderów, co jest dobrym prognostykiem przed głównym wyścigiem.

W Silver Cup zaciętą walkę stoczyły trzy różne ekipy. Bentley prowadzony przez duet Szymkowiak / Dillmann zmierzył się z Nissanem #73 i BMW #0. Po uniknięciu chaosu na początku wyścigu Dillmann zdołał wpaść w swój rytm i bez zarzutu ukończyć swoją zmianę w pierwszym wyścigu GT w jego karierze. Potem Szymkowiak zaczął niwelować stratę i na mecie wszystkie te trzy samochody dzieliły jedyne dwie dziesiąte sekundy. W kategorii Pro-Am wygrał skład GT Russian Team Mercedes #71, którzy w składzie Bernd Schneider i Alexey Karachev zajęli bardzo wysokie, piąte miejsce w generalce.


























motosportgp.pl

Komentarze

Popularne posty