Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Blog Le Mans #5



Ponad 60 pracowników Audi, przez okrągły rok pracowało w Neckarsulm na ten moment: na sygnał do startu 24-godzinnego wyścigu w Le Mans w sobotę, 13 czerwca, o godz. 15.00. Wszyscy byli zaangażowani w stworzenie silnika Audi R18 e-tron quattro, z którym ten ubiegłoroczny zwycięzca, 13 i 14 czerwca powalczy o kolejną wygraną. Jego konkurentami w klasie LMP1 będą Porsche, Toyota i nowy przeciwnik - Nissan.  Le Mans to idealne miejsce, by udowodnić wydajność napędu TDI - mówi Ulrich Baretzky, kierownik działu budowy silników w Audi Sport. Kto tam chce osiągnąć dobre czasy okrążeń, potrzebuje mocnego silnika, a moc jest ściśle w Le Mans określona zapisami regulaminu wydajności. Dlatego zespół Baretzky'ego co roku pracuje nad idealnymi ustawieniami silników sportowych.

Nawet przez 36 godzin, co odpowiada ponad 9 tys, km, w warunkach maksymalnie zbliżonych do Le Mans, silniki poddawane są przez ekspertów testom na stanowisku kontrolnym. Nic nie może pójść źle. W przeciwnym wypadku, jednostka napędowa nie będzie dopuszczona do wyścigu. Bilans występów jak dotąd: od 22 lat w Audi Sport nie było żadnej awarii silnika w czasie zawodów. Sześćdziesięcioro pracowników działu budowy silników sportowych w Neckarsulm, odpowiedzialnych jest za kompleksowy rozwój konstrukcji jednostek napędowych. Wraz z nimi, pracują koledzy z Neuburga i z Ingolstadt. W tym roku, dzięki możliwości osiągnięcia mocy czterech megadżuli (Mj), w napędzie elektrycznym dostępna jest zdublowana ilość energii, a silnik dieslowski ma moc 558 KM. Audi R18 e-tron quattro ma ulepszoną aerodynamikę i przeprojektowane podwozie. Jeździ szybciej niż poprzednie modele ale zużywa mniej paliwa. Zasada Le Mans jest prosta - spełniając założenia regulaminu, w ciągu 24 godzin pokonać jak nadłuższy dystans. 


























motoryzacja.wnp.pl

Komentarze

Popularne posty