Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Turbo w nowym wydaniu


Do licznych prototypów opartych na nowym Audi TT dołączył kolejny. Nosi nazwę clubsport turbo concept i został zaprojektowany z okazji tegorocznej edycji zlotu Wörthersee przygotowanego dla miłośników aut grupy VW. Auto jest jednocześnie pokazem możliwości technologicznych niemieckiej marki. Przede wszystkim promuje e-turbo, czyli elektryczną sprężarkę. Jak donosi producent, mechanizm ten jest dużo bardziej efektywny od konwencjonalnej turbosprężarki, osiąga wysoką wydajność już od najniższych prędkości obrotowych, a cała technologia jest "bliska gotowości produkcyjnej". 

W nowym Audi e-turbo zostało wykorzystane przy projektowaniu 5-cylindrowego, podwójnie turbodoładowanego silnika 2.5 TFSI. Dzięki temu motor rozwija przynajmniej 600 KM mocy i 650 Nm momentu obrotowego. A to skutkuje sprintem od 0 do 100 km/h na poziomie 3,6 sekundy, prędkością maksymalną wynoszącą 310 km/h i doskonałym przyspieszeniem na pierwszych kilku-kilkunastu metrach. Za sprawą body-kitu nadwozia clubsport turbo concept jest o 14 cm szerszy od zwykłego TT. Posiada również regulowane manualnie tylne skrzydło wykonane z tworzywa wzmocnionego włóknem węglowym. Nowość osadzono na 20-calowych felgach, które obuto w opony o rozmiarze 275/30, a pod kołami ukryto karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe (z przodu o średnicy 370 mm).

We wnętrzu nowego Audi znajdziemy klatkę bezpieczeństwa wykonaną z tytanu o wysokiej wytrzymałości, kubełkowe fotele z czteropunktowymi pasami bezpieczeństwa, tapicerkę z alcantary oraz elementy z tworzywa wzmacnianego karbonem. Całe auto waży jedynie 1396 kg, i to mimo zastosowania stałego napędu na wszystkie koła quattro (który połączono z 6-biegową skrzynią ręczną). Kto chciałby zobaczyć wersję clubsport turbo concept, powinien wpaść w dniach 13-16 maja do Austrii na zlot Wörthersee. 
























topcars.pl








Komentarze

Popularne posty