Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Nowy silnik pociągnie nowe A4


Czterocylindrowy silnik z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (TFSI) ma taką samą pojemność, jak do tej pory (1984 ccm), ale to nowa jednostka z ulepszonym cyklem spalania, porównywalnym do cyklu Millera. Audi twierdzi, że zużycie paliwa w cyklu NEDC wynosi mniej niż 5 l/100 km. Motor generuje 190 KM mocy i 320 Nm momentu obrotowego, który jest dostępny w szerokim zakresie obrotów - od 1450 do 4400 obr./min. Waga nowej jednostki napędowej wynosi ok. 140 kg.

Najważniejsza nowości to: krótszy czas ssania przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniego wypełnienia cylindra mieszanką (wyższe ciśnienie doładowania), szybciej zamykający się zawór dolotowy, dodatkowy wtrysk przed kolektorem dolotowym w zakresie częściowego obciążenia, zastosowanie Audi Valvelift System po stronie dolotowej, wydłużającego cykl ssania przy dużym obciążeniu. Ponadto silnik szybciej się nagrzewa, dzięki innemu przepływowi płynu chłodzącego i kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą cylindra. Efektywność zwiększa również redukcja tarcia, a także zastosowanie oleju o lepkości 0W-20.

Prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi ds. rozwoju technicznego, nazwał nowy silnik przedstawicielem nurtu"rightsizingu". Popularny ostatnio downsizing oznacza zmniejszanie pojemności silników przy jednoczesnym zachowaniu ich poziomu mocy, m.in. poprzez doładowanie. Righstisizng ma stanowić optymalne, jak najefektywniejsze podejście, uwzględniające klasę samochodu oraz odpowiednią pojemność silnika, jego moc i wydajność podczas codziennego użytkowania. Premiera Audi A4 piątej generacji zaplanowana jest pod koniec 2015 roku. Nowy silnik 2.0 TFSi zadebiutuje właśnie pod maską tego modelu, później zacznie być oferowany także w innych modelach marki.























moto.pl

Komentarze

Popularne posty