Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Nowy król, nowe podejście


Audi nie zamyka się na możliwość dołączenia do Formuły 1, a według źródeł niemiecki producent mógłby połączyć siły z Red Bullem. Kontrakt z Audi może okazać się w przyszłości jedynym ratunkiem dla zespołu Red Bull Racing, którego współpraca z dostawcą silników Renault nie przebiega zbyt pomyślnie od ubiegłego roku. Skoro nie mamy konkurencyjnej jednostki na przyszłość, więc albo pojawi się Audi, albo odejdziemy – przyznał Helmut Marko dla BBC Sport. Volkswagen z kolei znajduje się w momencie zmiany przewodniczącego, którym do tej pory był Ferdinand Piech, niesprzyjający wejściu Audi do Formuły 1. Niemniej jednak prezes Audi, Rupert Stadler, nie wyklucza rozpoczęcia projektu właśnie w tym sporcie. W życiu wszystko trzeba utrzymywać otwarte – powiedział na łamach Auto Express. Mamy już wiele udanych projektów w sportach motorowych. Jednak, jeśli chodzi o F1, poczekamy i zobaczymy. To opcja dla Audi. Nie w tym momencie, być może. Jednak to nadal opcja. Kontrakt Red Bulla z Renault kończy się pod koniec 2016 roku. W czwartek będzie miało miejsce spotkanie Grupy Strategicznej F1, podczas którego zespół może zwrócić uwagę na wprowadzenie kolejnego, nowego dostawcę silników w 2017 roku wraz z omawianymi nowymi przepisami. 


























motosportgp.pl

Komentarze

Popularne posty