Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Marko: Pomóżcie, toniemy !!!!!!; Stadler: Daj spokój, wyluzuj się. xD


Audi może powstrzymać Red Bulla od odejścia z Formuły 1. Potwierdził to sam Helmut Marko, który chciałby połączenia sił z jednym z koncernów należących do Grupy Volkswagena. Od kilkunastu dni w mediach krążą plotki o połączeniu się Red Bull Racing z Volkswagenem. Zespół z Milton Keynes liczy na to, że Audi będzie dostarczać silniki, które będą bardziej konkurencyjne i wydajne od Renault. Poczekamy i zobaczymy. Jest to jedna z opcji dla Audi. Może nie w tej chwili, ale kiedyś - powiedział Rupert Stadler z Audi. Jednak Helmut Marko zaznacza, że sprawa jest pilna i nie ukrywa, że stajnia z Milton Keynes liczy na Audi. Jeśli nie będziemy mieli konkurencyjnego silnika w najbliższej przyszłości, to albo połączymy siły z Audi, albo odejdziemy z F1 - powiedział Austriak dla BBC.Umowa Red Bulla z Renault obowiązuje do zakończenia sezonu 2016. Helmut Marko zaznaczył jednak, że na razie nie były prowadzone żadne oficjalne rozmowy z Audi. Nic takiego nie miało miejsca - upierał się Marko. Grupa VW najpierw musi uporządkować swoje sprawy i wybrać nowego szefa. Następnie wtedy pomyśli o zaangażowaniu w sporty motorowe - zakończył.


























sportowefakty.pl

Komentarze

Popularne posty