Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Green najlepszy


Jamie Green z zespołu Audi Sport Team Rosberg zwyciężył w pierwszym wyścigu na torze Lausitzring pokonując Edoardo mortarę i Mattiasa Ekstroma, którzy zameldowali się na odpowiednio na drugiej i trzeciej lokacie. Miguel Molina obronił pierwszą pozycję startową i jako pierwszy pokonał zakręt numer jeden toru Lausitzring. Na drugiej lokacie utrzymał się Jamie Green, choć start Brytyjczyka nie należał do najlepszych, natomiast na trzeciej lokacie znalazł się Edoardo Mortara przed Mattiasem Ekstromem, który zamykał czołową czwórkę.

Na dalszych pozycjach znaleźli się Maxime Martin, Robert Wickens, Tom Blomqvist, który utrzymywał się przed Pascalem Wehrleinem, Timo Scheiderem i Marco Wittmanem, który nie utrzymał swojej szóstej lokaty i spadł na dziesiąte miejsce. Jako pierwszy z rywalizacją w pierwszym wyścigu drugiej rundy pożegnał się Augusto Farfus, który po kolizji z Paulem di Restą zjechał do alei serwisowej, jednak nie pojawił się ponownie na torze z powodu zbyt dużych uszkodzeń w tylnej części auta.

Maxime Martin w BMW jako jedyny kierowca z czołowej dziesiątki był w stanie utrzymywać świetne tempo czterech pierwszych kierowców Audi, którzy notowali okrążenia na poziomie 1:18 i 1:19. Szósty Pascal Wehrlein w Mercedesie tracił do kierowcy BMW niecałe dwie sekundy, lecz nie był w stanie powalczyć o wyższą lokatę. Na dziewiątym okrążeniu próbę wyprzedzenia czwartego Ekstroma próbował podjąć Martin, jednak dobre tempo Szweda uniemożliwiło kierowcy BMW awans o jedną lokatę.

Próbę wyprzedzenia, jadącego na dziewiątej lokacie Marco Wittmanna, podjął Daniel Juncadella, jednak błąd na hamowaniu do pierwszego zakrętu nie dał awansu kierowcy Mercedesa na dziewiątą pozycję. Okrążenie później ta sztuka udała się jednak Mike’owi Rockenfellerowi, który zdołał poradzić sobie z Bruno Spenglerem i awansował na jedenaste miejsce. Marco Wittmann, mimo dużych prób, nie zdołał jednak obronić dziewiątej lokaty, która padła łupem Daniel Juncadelli. Broniący mistrzowskiego tytułu kierowca BMW nie dał rady także utrzymać się w czołowej dziesiątce po stracie pozycji na rzecz Mike Rockenfellera, Bruno Spenglera i Martina Tomczyka, czego powodem był problem z autem, które doznało uszkodzeń w przedniej sekcji.

Na osiem minut przed zakończeniem pierwszego wyścigu wyśmienitym manewrem wyprzedzania popisał się Jamie Green, który zdołał wykorzystać szybsze tempo i system DRS, co pozwoliło mu wyprzedzić liderującego Miguela Molinę i awansować na pierwszą lokatę. Hiszpan już okrążenie później stracił także lokatę numer dwa na rzecz Edoardo Mortary, który podobniej jak Green poradził sobie z Moliną na hamowaniu do pierwszego zakrętu. Na kolejne wyprzedzania nie trzeba było długo czekać, co pokazał Matias Ekstrom, który wykorzystał słabszą chwilę Moliny i zdołał awansować na trzecie miejsce, przed zawodnika zespołu Audi Sport Team Abt Sportsline.

Jamie Green utrzymał prowadzenie do samego końca i jako pierwszy minął linię mety pierwszego wyścigu na torze Lausitzring. Na drugiej lokacie na mecie zjawił się Edoardo Mortata, który do zwycięzcy stracił ponad cztery sekund. Najniższy stopień podium uzupełnił Mattias Ekstrom, który do lidera stracił ponad pięć sekund. Czwartą lokatę ostatecznie uzyskał Miguel Molina tuż przed Pascalem Wehrleinem, Robertem Wickensem, Maximem Martinem, Timo Scheiderem, Mike Rockenfellerem i Danielem Juncadellą, który zamknął czołową dziesiątkę.
























motosportgp.pl

Komentarze

Popularne posty