Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Dobra passa trwa


Jamie Green z ekipy Audi Team Rosberg, który zwyciężył w sobotnim wyścigu i startował do niedzielnej rundy z pole position, odniósł pewne zwycięstwo również podczas 60-minutowej rywalizacji na torze Lausitzring, finiszując ponad dwie sekundy przed Mattiasem Ekstromem (Audi Sport Team Abt Sportsline). Podium uzupełnił również kierowca Audi, Timo Scheider. Zespół Audi udanie rozpoczął drugi wyścig na torze Lausitzring, ponieważ aż piątka kierowców tej marki prowadziła w rywalizacji. Mattias Ekstrom objął prowadzenie, wyprzedzając Jamiego Greena, który wyjechał zbyt szeroko w pierwszym zakręcie, a dalej podążali za nimi Molina, Scheider, Mortara i Rockenfeller.

W ekipie Mercedesa bardzo dobrze wystartował Dani Juncadella, a tuż po pierwszym okrążenie awansował na ósme miejsce. Kiedy kierowcy mogli już korzystać z systemu DRS, Jamie Green zniwelował straty do lidera wyścigu i na siódmym okrążeniu podjął się udanego ataku, jednak Ekstrom nie zamierzał łatwo oddać pozycji. Niemniej jednak Green zdołał powiększyć przewagę nad rywalem i w 20 minucie wyścigu wynosiła ona już ponad 2 sekundy. Drugi Ekstrom dysponował z kolei bezpiecznym dystansem nad Moliną, jednak Szwed z czołowych zawodników jako pierwszy zdecydował się zjechać do alei serwisowej. W niedzielnym, 60-minutowym wyścigu pit stop jest obowiązkowy. 

Lider wyścigu na wymianę opon zjechał niedługo później, dokładnie na 16 okrążeniu, a prowadzenie objął Timo Scheider. Za Niemcem podążali Mortara, Juncadella, Farfus, Vietoris i Spengler, następnie dotychczasowy lider Green, dalej Tomczyk (którego czekał jeszcze zjazd) oraz Ekstrom. Po rundzie pit stopów, dokładnie na półmetku wyścigu, Green utrzymał prowadzenie, a jego przewaga nad Ekstromem wciąż sięgała 2 sekund. Walki o trzecią lokatę natomiast podjęli się Timo Scheider, który wyprzedził Miguela Molinę, lecz Hiszpan odzyskał pozycję. Udanie wyścig kontynuował Daniel Juncadella, który awansował na szóstą lokatę. 

Na 15 minut przed zakończeniem wyścigu na torze musiał pojawić się samochodu bezpieczeństwa w wyniku zatrzymania się w żwirze w 8 zakręcie przez Lucasa Auera. W momencie restartu wyścigu doszło do kolejnego incydentu, tym razem z udziałem Adriena Tambaya, który obrócił się na torze po tym jak był wypychany przez Bruno Spenglera. Spengler został ukarany przejazdem przez aleję serwisową, natomiast na pozycję punktowaną awansował Mike Rockenfeller. Jamie Green utrzymał prowadzenie do samej mety, którą przekroczył z przewagą 2.144 sekundu nad drugim Mattiasem Ekstromem. Podium uzupełnił Miguel Molina, utrzymujący za sobą Timo Scheidera. Pierwszą piątkę uzupełnił Edoardo Mortara. 

Najwyżej uplasowanym kierowcą spoza załogi Audi był reprezentant ekipy Mercedes, Daniel Juncadella, za którym finiszował kolejny z kierowców tej marki, Christian Vietoris. Nie był to zbyt udany wyścig dla zespołu Mercedes, ponieważ pozostali kierowcy składu finiszowali na dalszych pozycjach, a wyścigu nie ukończyło dwóch reprezentantów: Lucas Auer i Gary Paffett. Pierwszą dziesiątkę uzupełnili: najwyżej sklasyfikowany z kierowców BMW Maxime Martine (RMG BMW), Nico Muller (Audi Sport Team Rosberg) oraz Mike Rockenfeller (Audi Sport Team Phoenix). 
























motosportgp.pl

Komentarze

Popularne posty