Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Nowe zasady DRSu w DTM


Niemiecka seria wyścigowa samochodów turystycznych Deutsche Tourenwagen Masters (DTM) istotnie zmieniła zasady używania regulacji tylnego skrzydła (DRS) na sezon 2015. Zeszłego roku kierowcy mogli 'otworzyć' tylny spojler, tym samym zmniejszyć docisk pojazdu i zwiększyć sobie szansę na wyprzedzenie rywala, jeżeli po przekroczeniu linii start/meta znajdowali się nie więcej niż dwie sekundy za nim. Teraz zawodnik będzie musiał jechać najwyżej sekundę za innym, ale jeśli mu się to uda, będzie mógł użyć DRS aż trzy razy na okrążeniu. Dodatkowo zwiększono kąt otwarcia skrzydła z 16 do 18 stopni.



















motorsport.v10.pl

Komentarze

Popularne posty