Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Nowe ploty o audipaliwie


Ośrodek badawczy niemieckiego koncernu motoryzacyjnego Audi w Dreźnie rozpoczął produkcję syntetycznego e-diesla - poinformowano w środę w oświadczeniu. Paliwo wytwarzane jest z wody, dwutlenku węgla i zdaniem koncernu jest przyjazne dla środowiska. Audi informuje, że etap rozruchu wytwórni trwał cztery miesiące. W projekcie bierze udział drezdeńskie przedsiębiorstwo energetyczne „sunfire”, które również zarządza wytwórnią. Zakład pracuje według zasady Power-to-Liquid (PtL), wykorzystując ekologiczny prąd do produkcji płynnego paliwa. Jedyne potrzebne w tym procesie surowce to woda i dwutlenek węgla, którego dostawcą jest biogazownia.
Koncern zapowiada jednak, że niedługo część dwutlenku węgla będzie pozyskiwana z powietrza, metodą opracowaną przez firmę Climeworks z Zurychu. Niemiecki producent samochodów podkreśla, że poza tym projektem od 2009 roku angażuje się w prace nad stworzeniem paliw neutralnych pod względem dwutlenku węgla, czyli e-fuels. Wytwórnia e-gazu Audi w dolnosaksońskim miasteczku Werlte na podobnej zasadzie produkuje e-gaz (syntetyczny metan). Współpracuje też z amerykańskim przedsiębiorstwem Joule, które za pomocą mikroorganizmów produkuje syntetyczne paliwo e-diesel i e-etanol.


























tvn24bis.pl

Komentarze

Popularne posty