Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Więcej info o R8 II LMS


Audi R8 LMS to natomiast zupełnie inny świat. Nie drogowych podróży w przyspieszonym tempie, lecz torowych zmagań w wyścigach klasy GT3. Sukcesy poprzedniego R8 LMS postawiły poprzeczkę bardzo wysoko - 26 wygranych zawodów w mistrzostwach GT3, 23 tytuły w pozostałych klasyfikacjach i 7 zwycięstw w 24-godzinnych wyścigach. Nic dziwnego, że Audi postanowiło wprowadzić w LMS kilka istotnych modyfikacji. Auto jest lżejsze o 25 kilogramów i jego masa własna wynosi teraz ledwie 1225kg. Mimo obniżenia ciężaru udało się zwiększyć sztywność aluminiowo-stalowej karoserii R8 LMS aż o 39%. To lekkie i sztywne auto poruszane jest mocą wolnossącego silnika benzynowego o pojemności 5,2 litra i mocy 585KM. Moment obrotowy wynosi 550Nm i jest przenoszony jedynie na tylne koła, za pośrednictwem sekwencyjnej skrzyni biegów o 6 przełożeniach.

R8 LMS to także dzieło sztuki w kwestii aerodynamiki nadwozia. Niemal całkowicie zabudowane podwozie, ogromny spoiler, dyfuzor w tylnym zderzaku i karoseria przeszyta dziesiątkami wlotów i wylotów powietrza - tak dzisiaj konstruuje się piekielnie mocne auta, aby zapewnić ich kierowcom wystarczający docisk powietrza przy bardzo wysokich prędkościach. Tak przystrojone Audi R8 jest gotowe do startów w wyścigach serii GT3 i spełnia wymagania tej klasy na sezon 2016. Pod koniec bieżącego roku chętni na torowe emocje będą mogli składać zamówienia na R8 LMS.























motogazeta.mojeauto.pl






Komentarze

Popularne posty