Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Q7 e-tron z benzyną


Wprawdzie w Europie najpopularniejszymi jednostkami napędowymi w nowych samochodach są diesle, to nie wszędzie tego typu motory są przez klientów lubiane. Dlatego Audi w swym najnowszym Q7 e-tron, zdecydowało się zainstalować również silnik benzynowy. Początkowo ten hybrydowy model planowany był z silnikiem diesla wspomaganym przez napęd elektryczny, jednak Amerykanie oraz Chińczycy, czyli dwa największe rynki zbytu dla produktów niemieckiej marki, preferują bardziej jednostki benzynowe. Specjalnie dla nich firma z Ingolstadt przygotuje taką właśnie wersję tego potężnego SUV'a.
 
Ulrich Hackenberg, szef działu technicznego potwierdził, że zamiast 3.0-litrowej turbodoładowanej jednostki V6 zasilanej olejem napędowym, amerykańscy oraz chińscy klienci otrzymają 2.0-litrową doładowaną jednostkę benzynową o czterech cylindrach, wspieraną oczywiście napędem elektrycznym. Hackenberg nie ujawnił niestety jak taka zmiana wpłynie na osiągi Q7 e-tron, lecz można oczekiwać, że różnica będzie dość znacząca na niekorzyść nowej jednostki. W wersji napędzanej silnikiem diesla, auto dysponuje łącznie mocą 373 KM oraz momentem obrotowym 700 Nm, co pozwala od 0 do 100 km/h rozpędzić się w ciągu 6 sekund, zaś maksymalna prędkość wynosi 224 km/h.
 
Z 2.0-litrową doładowaną jednostką benzynową, auto będzie mieć łącznie zaledwie 252 KM oraz moment obrotowy 370 Nm co przy tak znacznej masie auta z pewnością poważnie ograniczy jego osiągi. Na razie to tylko spekulacje i musimy poczekać na oficjalne dane techniczne by stwierdzić o ile wolniejsza będzie wersja z silnikiem benzynowym. Audi Q7 e-tron w niemieckich salonach pojawi się wiosną przyszłego roku, choć nie wiadomo jeszcze dokładnie kiedy. Cennika nowego modelu także jeszcze nie ujawniono.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
technonowinki.onet.pl
 
 

Komentarze

Popularne posty