Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Przyszłe A8 samo przypali gumę :P


Audi jest kolejnym koncernem motoryzacyjnym rozwijającym technologię autonomicznych pojazdów. Zanim jednak trafią one do sprzedaży, firma do istniejących już modeli stopniowo wprowadza nowe rozwiązania, które wspierają kierowcę podczas jazdy. Jedną z najnowszych propozycji jest system Traffic Jam Pilot, którego zadaniem będzie przejęcie kontroli nad samochodem podczas jazdy po autostradach. Technologia działać ma przy prędkościach od 60 do 80 km/h i jest pierwszym krokiem do wprowadzenia automatycznych systemów pilotujących auta, które mogą być przydatne w gęstym ruchu miejskim, odciążając nieco kierowcę.
 
System, który pojawi się w nowej generacji Audi A8 zostanie wyposażony w zewnętrzne kamery 3D, radar, a także szereg sensorów pracujących w podczerwieni, których zadaniem ma być obserwacja drogi oraz równoczesne śledzenie pozycji innych uczestników ruchu. Komputer będzie automatycznie kontrolował pedał gazu i hamulca, a także kierownicę i na podstawie gromadzonych danych, przyspieszał, zwalniał oraz omijał ewentualne przeszkody pojawiające się na drodze.
 
Dodatkowym elementem wyposażenia nowego systemu będą dwie kamery umieszczone w kabinie auta, skierowane bezpośrednio na twarz kierowcy i nieustannie śledzące ruchy jego gałek ocznych. Gdy system wykryje jego zmęczenie lub rozpozna, że nie patrzy się na drogę, gdyż np. pisze SMS'a na swym smartfonie, wówczas ostrzeże go sygnałem dźwiękowym. W przypadku braku reakcji, auto samoczynnie aktywuje system hamulcowy i zatrzyma się na poboczu. Być może więcej informacji o nowej technologii uzyskamy podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles, które odbędą się w dniach 20-29 listopada bieżącego roku.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
               moto.onet.pl
 
 

Komentarze

Popularne posty