Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Duże i nieporęczne R8 e-tron nadbiega :P


W planach marki Audi na najbliższe lata znalazł się w pełni elektryczny model Q6, który powstanie na platformie MLB i będzie wykorzystywał ten sam układ napędowy, co model R8 e-tron. Na razie możemy zobaczyć tylko jedno zdjęcie pojazdu. Na zarysie nie widać zbyt wiele, mimo wszystko można zakładać, że model będzie miał ostrą i nowoczesną stylistykę. Audi zapewnia, że podobną linię już wkrótce otrzymają wszystkie pojazdy elektryczne i e-tron.
 
Niemcy zdradzili też, że w nadchodzących latach Audi skupi się na stworzeniu dużego SUV-a o nazwie Q8. To pierwsze tego typu auto niemieckiej marki. O Q8 na razie niewiele wiadomo. Premiera crossovera jest zaplanowana na rok 2018. Wersja produkcyjna modelu będzie miała trzy zalety. Kierowcy mają docenić zerową emisję szkodliwych związków oraz ogromny zasięg. Na jednym ładowaniu Audi pokona nawet 500 kilometrów. Jednym z ważniejszych punktów konferencji prasowej stała się wypowiedź szefa inżynierów niemieckiej marki - Dr Ulricha Hackenberga. Przyznał on szczerze, że z technicznego punktu widzenia SUV nie stanowi najlepszego pomysłu na tworzenie elektrycznego pojazdu o dużym zasięgu. Jest w końcu ciężki i mało aerodynamiczny. Argumenty te przegrały jednak z potrzebami klientów. Dział sprzedaży uparł się, że przełomowy model musi być crossoverem, bowiem auta tego typu cieszą się szczególnym zainteresowaniem wśród kierowców.






















moto.onet.pl
 

Komentarze

Popularne posty