Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi RS6 MTM


Walka niemieckich tunerów na lepsze i mocniejsze wydanie obranego na warsztat modelu samochodu trwa. Rywalizujące ze sobą od zawsze firmy MTM i ABT przygotowały własne wariacje na bazie Audi RS6 Avant. MTM w odpowiedzi na projekt konkurencji, przedstawia bardzo mocne 760-konne wydanie piekielnego kombi. 

W odróżnieniu od tego co pokazało ABT, wizja szybkiego kombi stworzona przez MTM jest nieco inna. Audi RS6 Avant MTM Clubsport nie jest opatrzone spoilerami i zachowało nawet seryjne zderzaki. Wóz jednak przyciąga wzrok za sprawą charakterystycznej okleiny z pomarańczowymi elementami i szachownicą nawiązującą do wyścigów. Kontynuacja pomarańczy trafiła też do kabiny. Skóra w takim kolorze znalazła się na boczkach drzwiowych, podłokietniku i fragmentach tunelu środkowego. Oryginalne fotele wymieniono na lekkie kubełki, które wyłożono też dodatkowo skórą.

Siła napędowa to o 30 KM więcej jak w RS6-R ABT Sportsline. MTM w oryginalnym 4.0 V8 TFSI (560 KM i 700 Nm) wymieniło turbosprężarki, wstawiło całkiem nowy układ wydechowy oraz zmieniło sterowanie komputera. Po tych przeróbkach silnik generuje dokładnie 760 KM oraz 945 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dzięki temu siła przenoszona na cztery koła przez napęd quattro pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,2 sekundy a prędkość maksymalna to 339 km/h.
























superauto24.se.pl








Komentarze

Popularne posty