Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Nadchodzi trzecia generacja króla !!!!!!!!!!!!!


Od lat walka o tron w kategorii kompaktowych hot-hatchy jest bardzo napięta. Właśnie wychodzi na to, że Mercedes A45 AMG będzie musiał oddać pierwsze miejsce nowej propozycji z Ingolstadt. Debiut zalicza mocarne Audi RS3 Sportback, które według producenta jest najlepszym autem w swojej klasie. Czym takim zaskoczyło Audi? 

Wydawało się, że model S3 wygląda bojowo i narowiście, ale teraz przekonujemy się, że kompaktowy model może wyglądać jeszcze bardziej zawadiacko. Inżynierowie w przypadku modelu RS3 nawiązali całkowicie do linii modelowej z magicznym emblematem RS na grillu. Nisko osadzona nad ziemią konstrukcja wykorzystuje 5-drzwiową karoserię wersji Sportback. Zderzak dostał ogromne wloty powietrza do silnika ze spoilerami, a z tyłu pojawił się podobnie wielki dyfuzor z eliptycznymi końcówkami układu wydechowego. W nadkola wjechały duże 19-calowe obręcze z oponami 235/35 R19. Całość waży 1520 kg.

To co najważniejsze to jednak wydajny układ napędowy i mocarne benzynowe serce TFSI o pojemności 2.5-litra z turbodoładowaniem. Pod maskę wszczepiono wulkan energii, o czym mówią już liczby: maksymalna moc wynosi 367 KM i 465 Nm, przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa tylko 4,3 sekundy, a prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 250 km/h (na życzenie klienta do 280 km/h).

Napęd na cztery koła quattro przekazywany jest poprzez zautomatyzowaną skrzynię S-tronic o 7 przełożeniach. Moment obrotowy przenosi elektroniczne sterowanie i włączane hydraulicznie sprzęgło wielopłytkowe. System wyboru dynamiki jazdy Audi drive select pozwoli dostosować sposób jazdy do wymogów. Audi obiecuje, że przy spokojnej jeździe RS3 Sportback będzie zużywać średnio 8.1 l/100 km, natomiast poziom emisji CO2 to 189 g/km. Jak to w przypadku RS-ów bywa, w opcji będzie można nabyć wydajniejsze węglowo-ceramiczne hamulce. Co to oznacza dla konkurencji? Inżynierowie z Quattro GmbH zakasali rękawy i pobili najlepszych. Topowy dotychczas Mercedes A45 AMG o mocy 360 KM z napędem 4MATIC, przyspieszający w 4,6 s do 100 km/h, musi uznać wyższość Audi RS3 Sportback.



















superauto24.se.pl






 



Komentarze

Popularne posty