Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Q3 po fejsie


Stagnacja w ofercie to najgorsze, co może spotkać producenta oraz jego model. Niektóre marki o tym nie pamiętają i potem się dziwią, że sprzedaż jest słaba, ale Audi nie należy do tej grupy oferując co jakiś czas odświeżone modele. Tym razem padło na Q3. Jak przystało na Audi, zmiany są kosmetyczne i zaczynają się od grilla, który ma nieco ostrzejsze linie, zaś jego ramka łączy się ze światłami. Wygląda to dość ciekawie, choć tradycjonaliści chyba nie będą zachwyceni. Oprócz tego mamy zmienione przednie światła ksenonowe z elementami LED do jazdy dziennej, zaś za dopłatą klient dostanie pełne światła LED z dynamicznymi kierunkowskazami. Zmianie uległy również tylne klosze lamp. Oprócz tego mamy subtelnie zmodyfikowane zderzaki, progi itp. 

Jeśli chodzi o ofertę silnikową, tu rewolucji nie ma, choć drobnych zmian jest sporo. Do wyboru będą trzy jednostki TFSI oraz trzy wysokoprężne TDI - wszystkie wyposażone w turbosprężarkę. Do wyboru będą jednostki o pojemności od 1.4 do 2.0 i mocy od 120 do 220 KM. Oczywiście wisienką na torcie w tej ofercie jest model Audi RS Q3, który do napędu nadal używa pięciocylindrowego turbodoładowanego silnika 2.5, choć jego parametry dość mocno się zmieniły.

Teraz topowy model Audi RS Q3 generuje o 30 KM więcej mocy, moment obrotowy również wzrósł o okrągłe 30 Nm. Reasumując, teraz auto dysponuje mocą 340 KM oraz momentem obrotowym rzędu 450 Nm. Wszystko trafia na cztery koła za pośrednictwem 7-biegowej przekładni S tronic, co pozwala rozpędzić auto od 0 do 100 km/h w 4,8 sekundy, czyli aż o 0,7 sekundy szybciej niż w poprzednim modelu. Prędkość maksymalna pozostała bez zmian - to ograniczone elektronicznie 250 km/h. Na deser dostajemy nowy układ wydechowy ze sterowanymi elektronicznie klapkami umożliwiającymi zmianę generowanego dźwięku. Cena podstawowego Audi Q3 na rynku niemieckim to 29 600 euro, podczas gdy cena topowej odmiany RS Q3 wylądowała na poziomie 56 600 euro. 
















                                                                                                       moto.money.pl   




Komentarze

Popularne posty