Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Prestiż w klasie GT


Niebawem, podczas najbliższej edycji Los Angeles Auto Show, zadebiutuje nowy wariant Audi R8. To model Competition, opisywany jako "najpotężniejsze produkcyjne Audi, jakie kiedykolwiek powstało". Nową odmianę można rozpoznać z zewnątrz po czarnych alufelgach, wykończonych w tej samej barwie końcówkach wydechu, a przede wszystkim po masie elementów z włókna węglowego. Z karbonu wykonano spoiler przedniego zderzaka, panele boczne, obudowy lusterek, dyfuzor i tylne skrzydło.

Karbonowe wykończenia zawitały również do wnętrza, gdzie pojawiły się ponadto listwy progowe z napisem informującym o wersji R8. Jak podkreśla Audi, nabywcy Competition będą mogli dopasować kolorystykę wewnętrzną do zewnętrznej, kierując się swoimi upodobaniami. Obecność w aucie węglowo-ceramicznych hamulców i czerwonych zacisków hamulcowych sugeruje, że auto napędzane jest potężnym silnikiem. Jest tak w istocie, bo nowe Audi wprawiane jest w ruch 5,2-litrowym V10 generującym aż 570 KM mocy.

Silnik, połączony z 7-biegową skrzynią S tronic i napędem na 4 koła, umożliwia przyspieszenie od 0 do 60 mph (tj. 96 km/h) w 3,2 sekundy oraz osiągnięcie maksymalnych 320 km/h. Żadne seryjnie produkowane R8 nie było do tej pory tak szybkie. Wersja Competition trafi na rynek amerykański, gdzie składanie zamówień ruszy w listopadzie, a dostarczanie aut do klientów na początku 2015 roku. Niestety powstanie tylko 60 sztuk nowego wariantu R8.














                                                                                                        topcars.pl









Komentarze

Popularne posty