Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Porsche szaleje


Porsche #20 okazało się najszybszym składem podczas trzeciej i zarazem finałowej sesji treningowej na torze Shanghai International Circuit. Na drugiej i trzeciej pozycji uplasował się zespół Toyota.
Skład Bernhard, Webber i Hartley ustanowili najlepszy czas w postaci 1:48.173, podczas trzeciej sesji treningowej tuż przed kwalifikacjami na torze w Szanghaju. Niemiecki skład z numerem #20 wyprzedził drugą w klasyfikacji Toyotę #8 o zaledwie 0.244 sekundy, która nad swoim siostrzanym składem zanotowała przewagę 0.442 sekundy.

Czwarty czas 1:49.369 podczas godzinnej sesji wykręcił zespół Audi z numerem jeden, którego strata do najszybszego Porsche #20 wyniosła ponad sekundę. Piąty rezultat padł łupem drugiej ekipy Porsche, która zanotowała rezultat w postaci 1:49.751. Mathias Beche w prototypie zespołu Rebelion R-One #12 osiągnął najlepsze okrążenie 1:51.942, tuż przed zakończeniem sobotniej sesji i wskoczył tuż przed drugi skład zespołu oznaczony numerem #13 w klasie LMP1-L. 

Zespół G-Drive Racing #26 po raz kolejny zaprezentował świetne tempo i ustanowił najlepszy rezultat (1:55.050) w LMP2, wyprzedzając OMP Racing Oreca #37 o ponad 1.2 sekundy. Wyśmienitym tempem po raz kolejny popisał się Richie Stanaway z zespołu Aston Martin #95, który swoim autem GT klasy LMGTE Am, był najszybszym kierowcą w obu kategoriach wykręcając rezultat 2:03.984, co dało przewagę 0.347 sekundy nad samochodem klasy LMGTE Pro #97.

Na trzeciej pozycji w zestawieniu generalnym znalazł się zespół Porsche Team Manthey z numerem #92, który do najszybszego Aston Martina #95 stracił prawie pół sekundy ustanawiając ostatecznie rezultat na poziomie 2:04.474.
















                                                                                                             motosportgp.pl

Komentarze

Popularne posty